Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākVēl nesenā pagātnē tie tika dēvēti par autobūves tālo nākotni. Tagad elektromobiļu uz pasaules ceļiem kļūst arvien vairāk. Arī pilnīgi jaunā Mazda MX-30 pieder tiem. Kā elektriskās automašīnas darbojas un kādas ir to lielākās priekšrocības?
Elektrisko tehnoloģiju attīstība autobūves nozarē pēdējo desmit gadu laikā ir ievērojami paātrinājusies. Autobūves uzņēmumi arvien drosmīgāk paļaujas uz pilnībā elektriskajiem automobiļiem, un arī ceļu infrastruktūra kļūst labāka un labāk pielāgota elektroauto uzlādēšanai. Jaunākie risinājumi ir atbilde uz ekoloģiskām problēmām, kas saistītas ar gaisa kvalitātes pasliktināšanos visā pasaulē. Un tomēr, lielākā daļa no mums precīzi nezina, kā elektriskie auto darbojas.
Jebkurā transportlīdzeklī, neatkarīgi no izmantotā enerģijas nesēja, galvenais ir radīt enerģiju, kas liks automašīnai darboties. Iekšdedzes dzinējs joprojām ir populārākais piedziņas agregāta tips pasaulē. Šī dzinēja darbības princips ir balstīts uz ķīmiskajām un termodinamiskajām reakcijām, kas rodas, sadegot degvielai. Tādā veidā tiek kustināti virzuļi, vārsti, kloķvārpsta utt. Turpretī elektromobilis izmanto elektrodinamiskās un magnetodinamiskās transformācijas, kas aktivizē elektroenerģijas plūsmu no gaitas akumulatora, atdzīvinot statoru un rotoru. Enerģija, kas tiek patērēta, sadedzinot degvielu, auto braukšanas laikā tiek neatgriezeniski zaudēta, savukārt elektromotoru gadījumā enerģiju var daļēji atgūt. Runa ir par tā saukto kinētisko enerģiju, kas tiek ģenerēta bremzēšanas laikā. Mūsdienu elektromobiļi spēj šo enerģiju atgūt un pārvērst par transportlīdzekļa piedziņas enerģiju. Šis risinājums KERS sistēmas veidolā vēl pirms dažiem gadiem bija pilnīgs jaunums autosporta pasaulē, precīzāk – Formulā 1.
Sistēmas vadība ir ļoti vienkārša, jo elektromotoru ar pastāvīgajiem magnētiem ir ātri pārslēdzams darbam ģeneratora režīmā. Katru reizi, kad jūs paātrināties, elektromotors griež velkošos riteņus, bet, tiklīdz jūs noņemat kāju no akseleratora pedāļa, ripojat no pakalna vai nospiežat bremžu pedāli, tas sāk strādāt citā režīmā un reģenerē kinētisko enerģiju. Šādā veidā elektroauto tiek bremzēts tikpat efektīvi, kā parasts auto, kad transmisiju pārslēdz zemākā pārnesumā, un rezultāts ir mazāks bremžu sistēmas komponenšu nolietojums.
Elektroautomašīnas ir autobūves nozares nākotne. Klimata pārmaiņas, kuras var novērst, atsakoties no tradicionālajiem dzinējiem, nozīmē, ka drīzumā elektroauto būs tikpat izplatīti kā iekšdedzes dzinēja automašīnas. Pirmais elektroauto bija neliels pilsētas auto, taču šodien šādu transportlīdzekļu klāsts paplašinās, ko apliecina, piemēram, elektriskie SUV no dažādiem zīmoliem. Mazda šai kategorijai pievienojas ar modeli MX-30. Ar ko elektromobiļi atšķiras? Visvairāk izceļas ekoloģiskie aspekti. Elektroenerģiju var iegūt no atjaunojamajiem resursiem. Elektromobiļiem ir mazāk detaļu, kas var salūzt, tāpēc tie sagādā mazāk raižu. Tas dod papildus drošības sajūtu. Vēl viens aspekts, kas ietekmē drošības sajūtu braukšanas laikā, ir fakts, ka elektromobilim nav tvertnes ar viegli uzliesmojošu degvielu. Ekspluatācijas izmaksas ir zemākas. Iekšdedzes dzinējos vispirms ir jāsaražo braukšanai nepieciešamā enerģija, tāpēc paātrinājums prasa laiku. Elektriskajos automobiļos pilna jauda ir pieejama uzreiz, jo akumulators elektrību atdod zibenīgi. Elektromobiļiem, kas ražoti pēc 2019.g., ir daudz lielāks nobraucamais attālums nekā vecākiem bateriju elektroauto. Un, visbeidzot, augot šī tipa auto izplatībai, to cena samazinās, padarot tās pieejamākas.
Galvenās pārmaiņas, ko autovadītāji izjūt, pārejot no iekšdedzes dzinēja uz automašīnu ar elektromotoru, ir uzlāde. Pirmā būtiskā atšķirība, ir tā, ka jums vairs nav jāmeklē degvielas uzpildes stacija, lai palielinātu sava transportlīdzekļa nobraucamo attālumu. Viss, kas jums jādara – jāpievieno automašīna sienas lādētājam savas mājas garāžā vai parastajai elektrības kontaktligzdai. Protams, jūs varat izmantot arī īpašas elektromobiļu uzlādes stacijas. Arī dažās degvielas uzpildes stacijās ir elektroauto uzlādes punkti. Vēl viens jautājums, kas rodas saistībā ar šo tēmu, ir šāds: cik daudz laika nepieciešams automašīnas uzlādēšanai? Uz šo jautājumu viennozīmīgas atbildes nav, jo uzlādes ātrums ir atkarīgs no akumulatora patēriņa līmeņa un uzlādes veida. Izmantojot mājas lādētāju, kas nodrošina 6,6 kW, tukšs akumulators nakts laikā būs pilnībā uzlādēts aptuveni sešu stundu laikā. Taču, ja izmantosim ātrās uzlādes staciju ar 40 kW jaudu, pietiks ar 40 minūtēm, lai uzlādētu 20-80% apmērā. Vājāku 22 kW staciju gadījumā būs nepieciešamas aptuveni 4,5 stundas.
Mazda MX-30 atver jaunu nodaļu autobūves vēsturē. Tas ir pirmais šī japāņu zīmola pilnībā elektriskais automobilis un noteikti ne pēdējais. Kas ir Mazda MX-30? Sāksim ar projektu. Automašīna ir ieturēta mūsdienīgā minimālisma stilā, kas apvieno futūristiskas iezīmes ar Mazda automobiļiem raksturīgo eleganci. Labi pamanāmi ir iespaidīgie 18 collu vieglmetāla diski.
Vēl viena iezīme, kas atšķir Mazda MX-30, ir pretēji braukšanas virzienam veramās aizmugurējās durvis. Virsbūves līnija atgādina nedaudz paaugstinātu kupeju, kas apvieno SUV raksturu ar sporta automašīnas dinamiku. Palūkosimies iekšā. Braukšanas komfortu nodrošina elektriski regulējami sēdekļi ar jostasvietas atbalstu un apsildi. Komfortablu ceļošanu ar Mazda nodrošina arī tādas ērtības kā sēdekļu regulēšana ar atmiņas iestatījumiem, projekcijas displejs uz vējstikla, HMI vadība un automātiskais gaisa kondicionētājs ar skārienekrānu. Moderno stilu papildina arī novatoriski tehnoloģiski risinājumi, kas ietekmē braukšanas komfortu un drošību. Matricas LED priekšējie lukturi augstumu noregulē automātiski, lai pēc iespējas labāk izgaismotu ceļu mūsu priekšā, taču neapžilbinātu pretī braucošos autovadītājus. Atsevišķi LED lukturi pilda dienas gaitas gaismu funkciju. Priekšējie gabarītlukturi ir integrēti automobiļa dizainā, un pazīstamā Mazda drošības sistēma jau atkal ir uzlabota. Mazda MX-30 ir aprīkota ar kompaktu un vieglu akumulatoru, kura kapacitāte ir 35,5 kWh, tādēļ mums nav jāuztraucas par gaitas rezervi, dodoties ikdienas braucienos uz darbu vai iepirkties. Papildus tam ir samazināta ietekme uz vidi no automašīnas lietošanas.
Visbeidzot, protams, ir vērts uzdot jautājumu: cik maksā elektroauto? Mazda MX-30 aprīkojumu un cenas variet apskatīt šeit. Iegādājoties elektromobili iegūsiet ne tikai plašu aprīkojumu, bet arī trīs gadu garantiju automašīnai un astoņu gadu garantiju akumulatoram.
Vēl viens ieguvums ir zemākas elektroauto lietošanas izmaksas, un tās atsver cenu, kas ir augstāka nekā tradicionālajiem automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju. Tā kā elektromobiļu piedziņas sistēmā ir mazāk kustīgo detaļu, to uzturēšana ir vienkāršāka un rezultātā arī lētāka. Baterijas lādēšana atceļ vajadzību apmeklēt degvielas uzpildes stacijas, un arī tas samazina izmaksas. Izmaksas sanāk zemākas arī tad, ja ierēķina izdevumus par ieteicamo uzlādes ierīci, ko uzstādīt pie sienas.
Iegādājoties jaunu auto, noteiktā periodā nebūs jāraizējas par neplānotiem remonta izdevumiem. Visām Mazda automašīnām ir 3 gadu vai 100 000 km nobraukuma garantija atkarībā no tā, kas iestājas pirmais. MX-30 gaitas akumulatoram ražotājs dod 8 gadu vai 160 000 km nobraukuma garantiju.
Jā, elektriskas automašīnas pircējam tiek nodrošinātas tādas pašas finansēšanas iespējas kā iekšdedzes dzinēja automašīnas pircējam. Iegādājoties elektroauto, ir jāveic pirmā iemaksa vismaz 10 procentu apmērā no automašīnas vērtības.
Iesakām izlasīt arī saistītos rakstus par elektroauto: