Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 29 990€
Rodsters
Cena no 37 690€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākIzvēlieties auto modeli, kas Jūs interesē un apskatiet aktuālo cenrādi un detalizētu aprīkojuma un tehnisko specifikāciju!
Jaunākās paaudzes modeļi dažkārt maksā nedaudz vairāk par iepriekšējās paaudzes automobiļiem, bet kāds tam ir iemesls?
Inflācija, algu pieaugums un izejmateriālu sadārdzināšanās ir starp vislabāk saprotamajiem faktoriem, kas ietekmē automašīnu cenu kāpumu. Bez tā jauna modeļa izstrāde bieži vien ietver arī tiekšanos pēc augstākas kvalitātes un jaunu inženiertehnisko risinājumu ieviešanu, kas prasa papildu ieguldījumus. Šī iemesla dēļ elektroauto pagaidām vēl nevar būt letāki par automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju – jaunās tehnoloģijas nepārtraukti turpina attīstīties un paralēli tiek pakāpeniski ieviestas tirgū.
Pieprasījums un piedāvājums dod iespēju ātri novērtēt faktisko stāvokli jebkurā nozarē. Transporta nozare šobrīd vēl tikai cenšas atgūties no pandēmijas izraisītā šoka, tādēļ ražošanas jaudas visā pasaulē joprojām ir ierobežotas. Rezultāts ir dubulta problēma. Pirmkārt, uzzinot, ka noliktavas ir tukšas un nāksies gaidīt pusgadu iekams varēs pasūtīt jaunu automašīnu, klients nereti izvēlas iegādāties lietotu auto. Otrkārt, tā automātiski tiek ietekmēts lietoto auto tirgus, kur arī notiek cenu kāpums.
Daudzas kompānijas šobrīd ir spiestas samazināt ražošanas apjomus, jo trūkst mikroprocesoru, bez kuriem modernos auto uzbūvēt nav iespējams. Šīs nejaukās problēmas risinājums nereti ir pircējiem pievilcīgāku modeļu ražošana, un tādā veidā populārāki kļūst pilsētas SUV, krosoveri un citi auto ar paaugstinātu klīrensu, kuru tirgus daļa Eiropā pastāvīgi aug.
Analītiķi lēš, ka mikroprocesoru trūkuma dēļ visā pasaulē 2021. gadā tiks pārdots par 4 miljoniem automašīnu mazāk nekā plānots, un ieņēmumu kritums nozarē var sasniegt pat 100 miljardus eiro. Tomēr pārrāvumi piegāžu ķēdēs ir īslaicīgi procesi, un to pilnīga atjaunošanās paredzama tuvākajos gados.
Eiropā ir nepieciešams nepārtraukti pilnveidot tehnoloģijas, lai automašīnas atbilstu jaunākajiem drošības un izmešu standartiem. Tas prasa milzīgas investīcijas un, ņemot vērā, ka izmaiņas normatīvos ir nepārtraukts process, tā rezultāts ir vienmēr redzams dīlera salonā novietotā automobiļa cenu lapā.
Arī paši eiropieši neatvieglo autoražotājiem dzīvi, jo kļūst aizvien prasīgāki, aizvien vairāk sliecas izvēlēties kompaktklases modeļus, taču vienmēr gaida augstākās kvalitātes materiālus un pievilcīgu cenu. Ar jaunajiem modeļiem tiek veikti aizvien sarežģītāki drošības testi, un visos modeļos ir nepieciešams iebūvēt SIM karti ārkārtas palīdzības zvana veikšanai.
No 2022. gada standarta aprīkojumā jābūt arī kamerām, kas spēj atpazīt ātruma ierobežojumus. Šīs tehnoloģijas ieviešanas primārais uzdevums ir ātrumpārkāpēju skaita samazināšana, taču tā ir vēl viena sistēma, kas palielinās visas automobiļu nozares izdevumus.
Izmešu apjoma samazināšana, veicot pāreju uz hibrīddzinēijem un elektropiedziņu, arī būtiski ietekmē kopējo cenu līmeni. Gaitas akumulatori maksā daudz, tomēr šeit talkā nāks plānotā valsts mēroga atbalsta programma. Ar gaidāmo kompensāciju no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas un ražotāja atlaidi elektriskās Mazda MX-30 cena kļūs ārkārtīgi pievilcīga.
Pandēmijas haosam būs sekas, taču tās nebūs ilglaicīgas. Autoražotājiem nāksies vien tikt galā ar mikroprocesoru un citu materiālu, tai skaitā bateriju ražošanai nepieciešamo dārgo metālu, piegādēm. Ikviena kompānija vēlas palielināt savu apgrozījumu, tādēļ ražošanas apjomi ar laiku atkal palielināsies.
Tai pašā laikā vērā ņemamu cenu kritumu gaidīt nav pamata, un tam ir vairāki iemesli. Pirmais – daži autoražotāji, kas mēdza saražot vairāk automašīnu nekā spēja pārdot, vairs neslēpj, ka sliecas turēties pie esošā biznesa modeļa, kad pieprasījums pārsniedz piedāvājumu. Otrs svarīgais aspekts – modeļu jaunā paaudze daudzējādā ziņā ir pārāka pār iepriekšējo, un jaunākie inženiertehniskie risinājumi un jaunāko tehnoloģiju lietošana vienmēr maksā naudu.
Pēc tam kā bija izmēģinājuši automašīnas ar automātiski atveramu bagāžnieku, trīsdimensiju kamerām, apsildāmu stūri un ventilējamiem sēdekļiem, klienti ļoti ātri pie tām pierada. Vēlāk, kad viņi devās iegādāties jaunu auto, viņi vēlējās šo aprīkojumu un vēl vairāk. Nākošās paaudzes tehnoloģijām ir jākļūst lietotājam draudzīgākām, efektīvākām un savstarpēji labāk savienotām. Inženieriem, kuri tiecas apmierināt visas vēlmes, darba vienmēr būs daudz, bet jauno modeļu cenas nesamazināsies.
Pat automašīnu pamata uzbūve ir ievērojami mainījusies, jo tajā tiek izmantots ārkārtīgi augstas kvalitātes tērauds. Tērauda cena arī pārsteidzoši strauji aug, taču tas jau ir kļuvis par universālu standartu, kā sasniegt vadāmības precizitāti, zemāko iespējamo degvielas patēriņu un parūpēties par pasažieru drošību. Augstas kvalitātes tērauds tiek izmantots aizvien plašāk, lai radītu drošāku interjera telpu un palielinātu automašīnas izmērus.
Jaunas automašīnas garantija nodršina izvairīšanos no neplānotiem remonta izdevumiem noteiktā periodā. Automašīnas komponenšu atteikuma risks ir ļoti niecīgs, taču, ja tā tomēr notiek, mašīna tiks salabota bez maksas atbilstoši garantijas nosacījumiem.
Izvēloties līzinga pakalpojumu, tiek slēgts līgums uz 60 mēnešiem, un ir jāveic pirmā iemaksa vismaz 10 procentu apmērā no automašīnas vērtības. Cita finansēšanas iespēja ir patēriņa aizdevums automašīnas iegādei. Šajā gadījumā pirmā iemaksa nav nepieciešama.
Koncernam Mazda kvalitāte ir solījums, kas netiek lauzts. Tieši tādēļ esam pagarinājuši mūsu jauno automobiļu garantiju līdz sešiem gadiem vai 150 000 kilometru nobraukumam. Zinot, ka esat pilnībā pasargāts no negaidītiem pavērsieniem, varēsit vēl vairāk koncentrēties uz braukšanas sniegto baudījumu.
Visām virsbūvēm ir 12 gadu garantija pret caurrūsēšanu neatkarīgi no nobraukuma. Augstsprieguma gaitas baterijai elektriskajā Mazda MX-30 tiek dota 8 gadu vai 160 000 km nobraukuma garantija.