Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 29 990€
Rodsters
Cena no 37 690€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda M Hybrid jeb mild hibrīds tehnoloģija izmanto nelielu ģeneratoru, lai uzkrātu enerģiju, kas parasti tiek izšķērdēta bremzēšanas laikā. Šī enerģija tiek izmantota, lai palīdzētu motoram ietaupīt degvielu, kas tiek izmantota darbinot automašīnas elektriskās sistēmas un optimizējot jūsu braucienu. Tātad tas nav tas pats, kas plu-in hibrīds vai elektromobilis, jo uzlāde nav nepieciešama.
Kad jūs bremzējiet, ģenerators rada elektrība, kas tiek uzkrāta 24 voltu akumulatorā. Pēc tam šī elektrība tiek izmantota motora iedarbināšanai un palīdzot motoram, kad jūs pārslēdzat pārnesumus. Tas darbina arī automašīnas elektriskās sistēmas.
Ar elektrisku motora palīgu ir vieglāk uzsākt braukšanu. Pārslēdzot ātrumu, akumulators palīdz motoram, izlīdzinot braukšanas nepilnības. Brauciena uzsākšana ir ātrāka un klusāka un brauciens vienmērīgāks.
Ar dzinēja palīgu jūs iegūsiet uzlabotu degvielas patēriņu, zemākas emisijas un uzlabotu braukšanas pieredzi kas tiek nodrošināts ar brauciena uzsākšanas brīdi, pārnesumu pārslēgšanas palīgkontroli un automātisku motora izslēgšanu zem 10 km/h.
Mazda CX-30 ir kompakts apvidus auto, kas tiek piedāvāts ar revolucionāro Mazda M Hybrid tehnoloģiju. Automašīna ar plūstošu kupejas skaistumu un SUV drosmīgo izturību.
Mazda3 ir pieejams ar revolucionāro Mazda M Hybrid tehnoloģiju. Automašīna, kas izskatās lieliski no ārpuses un iekšpuses - tā ir veidota tā, lai jūs justos skatījies uz mākslas darbu - ne tikai automašīnu.
Pateicoties Mazda M hibrīdam, Mazda2 apvieno sportisku, bet vienmērīgu braukšanas pieredzi ar pārliecinošu vadības sajūtu un izcilu degvielas ekonomiju. Izbaudiet vienotību starp automašīnu un vadītāju, kā nekad agrāk.
Tā ir mūsu 48V hibrīda tehnoloģija. Tā izmanto nelielu integrēto startera ģeneratoru (ISG), lai savāktu enerģiju, kas parasti tiek izšķērdēta bremzēšanas laikā, un to uzglabā, lai darbinātu automašīnas elektriskās sistēmas, samazinot motora slodzi un ietaupot degvielu šajā procesā.
Kad jūs palēnināt ātrumu, integrētais startera motora ģenerators ražo elektrību, kas tiek uzglabāta 24 voltu akumulatorā. Šī elektrība tiek izmantota vairākiem mērķiem, tostarp motora iedarbināšanai un palīdzībot motoram, kad jūs sākat braukt. Tas var arī darbināt automašīnas elektrisko sistēmu.
Pavisam noteikti nē, bet jūs varat pamanīt, ka braucat vienmērīgāk. Izmantojot elektrisko motora palīgu, ir vieglāk uzsākt braucienu, un, pārslēdzot pārnesumu, tas notiek vienmērīgāk.
Nē. Akumulators uzlādējas braucot - bet tikai tad, kad palēnināt ātrumu, tāpēc tas nekad neatņem motoram enerģiju.
Nē. Mazda M Hybrid palīdz ietaupīt jūsu naudu, uzlabojot degvielas ekonomiju un samazinot izmešu daudzumu. Mazda M Hybrid ir standarts daudziem Mazda modeļiem.
Mazda3 hečbeks un sedans, Mazda2 hečbeks, kā arī Mazda CX-30 krosovers, ir pieejami ar Mazda M Hybrid tehnoloģiju.