Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 29 990€
Rodsters
Cena no 37 690€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākJapānā izstrādātais modelis Mazda MX-30 R-EV ir aprīkots ar uzlādējamā hibrīda tehnoloģiju un citu vidū izceļas ar savu unikālo dizainu. Pateicoties unikālajai Mazda vadāmībai, braucot ar elektrisko dzinēju, tiek nodrošināts nepārtraukts elektriskās braukšanas sniegtais baudījums. Tagad, pārvietojoties pilnībā elektriskajā režīmā, bez satraukuma par uzlādes punktu pieejamību, ceļā varat doties kā savās ikdienas gaitās, tā arī garākos izbraucienos.
Elektroenerģija – akumulatora uzlādei, benzīns – Wankel dzinējam. Modeļa versija Mazda MX-30 R-EV atbalsta līdz 37 kW ātrās uzlādes (CCS) funkciju. Akumulatoru, izmantojot automobilī iebūvēto 3 fāžu lādētāju, iespējams uzlādēt arī ar standarta lādētāju, kura jauda nepārsniedz 11 kW. Wankel dzinēja 50 litru degvielas tvertne nodrošina mierpilnu braukšanu elektriskajā režīmā, ļaujot bez satraukuma par automobiļa lādēšanu nobraukt pat līdz 680 kilometriem lielu attālumu. Šī modeļa versija funkcionē kā uzlādējamais hibrīds ar automobilī integrētu uzlādes staciju!
Automobilis Mazda MX-30 R-EV, kas iemieso pats savu “Human Modern” Kodo dizaina filozofijas interpretāciju, izceļas pūlī un atbilst mūsdienīga vadītāja prasības. Rūpīgi pilnveidotās proporcijas un tādas iespaidīgas dizaina detaļas kā plaši atveramas Freestyle stila durvis un vadītājam pielāgotais salons padara šo Japānā izstrādāto SUV patiesi unikālu.
Rotora dzinējs, ko automobiļu ražotājs Mazda pēdējo 50 gadu laikā ievērojami pilnveidojis, ir ideāls benzīna dzinējs, kas palīdz uzturēt elektriskās uzlādes līmeni automobilī, kas ekskluzīvi tiek darbināts ar elektrisko dzinēju. Tas ir viegls dzinējs, kas gandrīz pilnībā nerada vibrāciju. Tā ģenerētā enerģija netiek tiešā veidā novirzīta uz riteņiem, tādēļ dzinējs darbojas ideālā noslodzes diapazonā, nodrošinot optimālu efektivitāti.
Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV uzlādējamais hibrīds jaunākajās testa sērijās saņēmis augstāko – piecu zvaigžņu – EURO NCAP novērtējumu. Novērtējums ir balstīts uz rūpīgiem, neatkarīgi veiktiem sadursmes testiem, kā arī plašu vadītāja palīgsistēmu, pasīvās drošības un progresīvo drošības tehnoloģiju analīzi. Uzziniet vairāk par modeļa versiju MX-30 R-EV un tās aprīkojumu mūsu MX-30 brošūrā.
Mazda MX-30 R-EV ir unikāls uzlādējamā hibrīda tehnoloģijas automobilis. Tas ir vēl viens Japāņu meistarības un Mazda automobiļiem raksturīgās braukšanas pieredzes piemērs. Wankel dzinējs aprīkots ar ģeneratoru, 50 litru ietilpības degvielas bāku un ir izmantojams tikai elektrības ražošanai, lai braukšanas laikā uzlādētu automobiļa akumulatoru. Garākos braucienos tas palielina nobraucamo attālumu pat līdz 680 km. Elektriskais režīms, kas ar vienu uzlādi nodrošina pat 85 km lielu attālumu, ļauj ikdienas braucienos neizmantot iekšdedzes dzinēju, taču joprojām saglabā iespēju pārslēgties uz to, kad dodaties garākos braucienos.
Atšķirībā no citiem PHEV automobiļiem, kuru riteņus griež iekšdedzes dzinēji, modelis Mazda MX-30 R-EV vienmēr tiek darbināts tikai ar elektrisko dzinēju, tādēļ elektriskā automobiļa sniegtās priekšrocības varēsiet izbaudīt ikvienā braucienā.
Elektriskais režīms garantē 85 km lielu nobraucamo attālumu, kas ir krietni vairāk par attālumu, ko vadītāji vidēji veic dienas laikā.
Unikālais rotora dzinējs, kas ir īpaši viegls un iebūvēts automobilī, lai darbotos kā ģenerators akumulatora uzlādēšanai, ļaus nobraukt lielāku attālumu.
Modeļa versija "Edition R" ir radīta, lai atzīmētu rotācijas dzinēja atgriešanos. Automobiļu ražotājs Mazda bija pirmais pasaulē, kas automobiļos iebūvēja rotācijas dzinēju ar diviem rotoriem. Tas lieliski reprezentē mūsu neizsīkstošo izaicinājumu garu un ieņem īpašu vietu mūsu vēsturē. Ar šo īpašā izlaiduma modeli vēlējāmies godināt leģendāro Mazda dzinēju, kura darbinātais automobilis 1991. gadā izcīnīja uzvaru Lemānas 24 stundu sacīkstēs.
Modeļa versija Mazda MX-30 R-EV Edition R papildināta ar stilīgām detaļām (tādām kā smalki oranžas krāsas akcenti salonā), kas neļaus automobiļa īpašniekam aizmirst, ka to darbina rotora dzinējs. Šīs komplektācijas automobiļiem tiek piedāvāta arī divkrāsu virsbūve ar Maroon Rouge krāsas jumtu un papildaprīkojumā pieejamo pakotni Premium un visiem tajā ietilpstošajiem aksesuāriem.
Sēdekļu galvas balstos, kuru apdarei izmantota mākslīgā āda, iespiesta komplektācijas Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV emblēma un R Edition logotips, ko iedvesmojusi ikoniskā rotora dzinēja forma.
Stilīgos grīdas paklājiņus rotā oranžas krāsas vīles un zīmes, kas simbolizē rotora dzinēju ģenerējamo enerģiju. Grīdas paklājiņi vadītāja un priekšējā pasažiera zonās papildus dekorēti ar hromētām Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV logotipa formas zīmēm.
Rotora dzinēja dizains iedvesmojis arī modeļa versijas Edition R atslēgu – ar Edition R logotipu un spīdīgiem sāniem dekorētās pults priekšējais un aizmugurējais vāciņš izliekts identiskā leņķī kā dzinēja rotoru sāni.