VEIDOJOT BRAUKŠANAS NĀKOTNI

MAZDA INOVĀCIJAS

Innovation Icon Top Padding

VADĪTĀJS IR GALVENAIS

Mūsu uzmanības centrā ir brauciens un, kā tas liek Jums justies, jo mēs zinām, ka braukšana neaprobežojas tikai ar automašīnas vadīšanu – izjūtas, ko tā sniedz, ir tikpat būtiskas. Automašīnai jāspēj ne tikai precīzi atsaukties vadītāja darbībām, bet ikvienai tās sistēmai jābūt intuitīvai, lai veicinātu harmoniju un iedvestu pārliecību, radot Jūsos pacilātību un sniedzot augsta līmeņa braukšanas pieredzi. Lūk, tāds ir Mazda mērķis.

Whymazda Innovation Skyactiv

MAZDA SKYACTIV® TEHNOLOĢIJA

Ja sistēmas komponentes ir izstrādātas tā, lai darbotos kopā, sistēma darbosies ar maksimālu efektivitāti. Tik vienkārša ir Mazda SKYACTIV® tehnoloģijas ideja. Taču efektivitāte nav vienīgais ieguvums – tā sniedz arī visaugstākā līmeņa braukšanas pieredzi.

INTERAKTĪVAS UN ATSAUCĪGAS TRANSMISIJAS
2018 Cx5 At
SKYACTIV®-DRIVE 6 ĀTRUMU AUTOMĀTISKĀ PĀRNESUMKĀRBA
Ar SKYACTIV®-DRIVE 6 ātrumu automātisko pārnesumkārbu ātrumi nomainās vienmērīgi un ātri, nodrošinot plūdenu paātrinājumu. Tās uzlabotais vadības modulis nodrošina precizitāti, reakciju un efektivitāti.
Image And Text Grid 16
SKYACTIV®-MT 6 ĀTRUMU MANUĀLĀ PĀRNESUMKĀRBA
Radīta autovadītājiem, kam patīk sajūta, ko sniedz manuālā pārnesumkārba. SKYACTIV®-MT 6 ātrumu manuālās pārnesumkārbas īsā svira ir leģendārās Mazda MX-5 Miata iedvesmota.
IZTURĪGĀKA UN VIEGLĀKA VIRSBŪVE UN ŠASIJA
2018 Mazda3 See Through Skyactiv X Hb Rhd At 1 1

SKYACTIV TRANSPORTLĪDZEKĻU ARHITEKTŪRA

SKYACTIV® platforma, ko veido virsbūve un šasija, ir Mazda braukšanas pieredzes stūrakmens. Šasija nodrošina to, ka vienlaicīgi tiek sasniegti divi, it kā pretrunīgi mērķi: izveicība pie maziem ātrumiem un stabilitāte pie lieliem ātrumiem. Rāmja galvenajās zonās tiek izmantots tērauds ar īpaši augstu stiepes izturību, kas padara to vieglāku, bet tai pašā laikā stingrāku un izturīgāku.

DZINĒJI AR LIELĀKU DEGVIELAS EKONOMIJU
2018 Mazda Skyactiv Gupg2 5L Front 1 1
SKYACTIV-G BENZĪNA DZINĒJS
Parastie iekšdedzes dzinēji izmanto tikai aptuveni 30 % no potenciālās degvielas enerģijas, tāpēc Mazda ir radījusi gudrāku dzinēju. Paplašinot iekšdedzes robežas, SKYACTIV®-G 2,0 litru un 2,5 litru benzīna dzinēji ar augstāku kompresijas līmeni nekā parastajos dzinējos nodrošina ievērojami lielāku degvielas ekonomiju. Vienkāršāk sakot – SKYACTIV® dzinēji spēj nodrošināt ārkārtīgi augsta līmeņa degvielas un gaisa maisījuma kompresiju, no katra degvielas piliena iegūstot ievērojami vairāk enerģijas.
Skyactiv X Min
SKYACTIV-X JAUNĀS PAAUDZES BENZĪNA DZINĒJS
SKYACTIV-X ir revolucionārs un ekskluzīvs Mazda dzinējs, kurā apvienotas dziksteļaizdedzes benzīna dzinēja priekšrocības (izplešanās pie augstiem apgriezieniem un tīrāki izmeši) un kompresijaizdedzes dīzeļdzinēja priekšrocības (ātra reakcija un degvielas ekonomija), radot krosovera dzinēju, kas ļauj baudīt abu dzinēju priekšrocības. Sekojot Mazda SKYACTIV-G benzīna dzinējam un SKYACTIV-D dīzeļdzinējam, šim trešajam SKYACTIV dzinējam ir dots nosaukums X, kas simbolizē šo abu priekšrocību apvienojumu.
KONSTRUĒTS, DOMĀJOT PAR JUMS

Lai ikviens Mazda modelis iemiesotu braukšanas prieku, mūsu izstrādes filozofija balstās uz cilvēku kā centrālo elementu. Tas ir veids, kādā radījām smaguma spēka vektorēšanas kontroles sistēmu SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS. Tā vietā, lai visu uzmanību vērstu uz automašīnas dinamikas mehānismu, cilvēks ir mūsu attīstības sākumpunkts. Esam neskaitāmos veidos analizējuši cilvēka iezīmes un uzvedību, lai radītu automašīnu, kas darbojas harmonijā ar vadītāju. Rezultāts? Automašīna, kas liek Jums justies tā, it kā būtu Jūsu ķermeņa turpinājums, nodrošinot precīzāku stūrēšanu, labāku vadāmību un mazāk nogurdinošu braucienu.

Full Section Image Text 23
New Mazda Connect

MAZDA CONNECT

Rūpes par automašīnas un vadītāja savstarpējo saikni ir uzdevums, ko nevar ietvert braukšanas dinamikas robežās. Mūsdienu pasaulē, kur viss ir savienots, automašīnas ir kļuvušas par komunikācijas rīku, un šī ir vēl viena iespēja, kā Mazda var sniegt labāku braukšanas pieredzi. MAZDA CONNECT™ ir mūsu jaunās paaudzes interfeiss, kas ļauj Jums piekļūt visai nepieciešamajai informācijai un visām vēlamajām izklaides iespējām.

ZIRGS UN JĀTNIEKS | JINBA ITTAI

Mūsu inženieri, radot smaguma spēka vektorēšanas kontroles sistēmu SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, ir balstījušies uz seno japāņu “Jinba Ittai” jeb “zirgs un jātnieks kā viens” filozofiju. Šīs tehnoloģijas mērķis ir radīt perfektu auto un vadītāja harmoniju. Lai stūrējot nebūtu jāveic pastāvīgas korekcijas – lai auto, tāpat kā zirgs, saprastu, ko vēlas tā vadītājs. Rezultātā : dinamiskāks, atsaucīgāks un galvenais baudāmāks brauciens.

Jinba Ittai
VAIRĀK PAR MAZDA
Image And Text Grid 39
DIZAINS
Ikvienam automašīnas aspektam jābūt izstrādātam, pielāgojoties vadītājam.
Image And Text Grid 40
DROŠĪBA
Izpētiet mūsu visaptverošo pieeju drošības tehnoloģijai.