Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 29 990€
Rodsters
Cena no 37 690€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākMazda ir kvalitātes un uzticamības simbols, taču Jums nav jāpaļaujas tikai uz to vien. Mēs gādājam arī par pilnu 6 gadu garantiju jaunajiem automobiļiem. Ko tā sedz? Tā pasargā Jūs no zaudējumiem, ko varētu radīt neparedzēti būtisku automobiļa komponentu remontdarbi.
Koncernam Mazda kvalitāte ir solījums, kas netiek lauzts. Tieši tādēļ esam pagarinājuši mūsu jauno automobiļu garantiju līdz sešiem gadiem vai 150 000 kilometru nobraukumam. Zinot, ka esat pilnībā pasargāts no negaidītiem pavērsieniem, varēsit vēl vairāk koncentrēties uz braukšanas sniegto baudījumu.
Lai arī esam droši par mūsu automobiļu izcilo kvalitāti, Jūsu prāta mieram esam nodrošinājuši automobiļiem arī pagarināta perioda garantiju. Tādēļ, ja kaut kas atgadīsies, mums būs iespēja to labot, lai varat atkal priecāties un no jauna doties ceļā.
Ikvienai jaunajai Mazda automašīnai tiek piemērota ierobežota 6 gadu/150 000 km garantija, ja gadījumā pirmo gadu laikā būtu nepieciešams veikt remontu. Detalizētu informāciju varat atrast savā informatīvajā garantijas brošūrā. Esiet drošs, ka sniegsim Jums palīdzību, ja tā būs nepieciešama.
Svarīgākā no prasībām, lai nepārkāptu garantijas nosacījumus, ir regulāras tehniskās apkopes autorizētajos Mazda servisa centros un automobiļa ekspluatācijas noteikumu stingra ievērošana. Pēdējais punkts ir iekļauts drukātajā automašīnas lietošanas pamācībā. Jaunu lietošanas pamācību var arī lejuplādēt, savā viedierīcē uzinstalējot MyMazda mobilo lietotni.
Mazda krāsojuma garantija un virsmas korozijas garantija ir spēkā 3 gadus neatkarīgi no nobraukuma. Jebkādi krāsojuma defekti, kas radušies ražošanas procesā, šo 3 gadu laikā tiks novērsti autorizētā Mazda virsbūves remontdarbu servisā.
Antiperforācijas garantija ir spēkā 12 gadus neatkarīgi no nobraukuma, un tā tiek piemērota attiecībā uz virsbūves metāla paneļu perforāciju, kas radusies korozijas ietekmē.
Garantija neparedz atlīdzību par bojājumiem vai koroziju, ja to izraisījuši ārēji faktori, kas nav Mazda atbildība. Tās var būt, piemēram, ilgstoša skābā lietus ietekme vai dabas kataklizmu sekas (krusa, vētra, zibens spēriens vai plūdi). Garantija nav spēkā arī tajos gadījumos, ja uz automašīnas virsbūvi iedarbojušās agresīvas dabiskas vai mākslīgas ķīmiskās vielas.
MES – ESAM ŠEIT JŪSU DĒĻ
Ja Jums ir nepieciešama palīdzība ar automobili – vai tā būtu transportlīdzekļa aizvilkšana, lai nogādātu Jūs mājās, vai transportlīdzekļa paņemšana no Jūsu mājām – mēs būsim šeit, lai Jūs atbalstītu. Mazda Europe Service (MES) ir atvērts 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā, vairāk nekā 40 Eiropas valstīs.
MES ir plaša programma, kas iekļauj lielu negadījumu amplitūdu un piedāvā piemērotas priekšrocības, balstoties uz katru konkrēto situāciju.
Jaunas automašīnas garantija noteiktā periodā ļauj izvairīties no neplānotiem remonta izdevumiem. Garantija nodrošinās to, ka automašīna pēc autorizēta Mazda servisa apmeklējuma un tehniskās apkopes vienmēr būs teicamā stāvoklī.
1. NODROŠINĀJUMA APJOMS
A. IEKĻAUTIE ATGADĪJUMI
MAZDA PALĪDZĪBA sāk darboties, kad transportlīdzeklis, ko oficiālais Mazda tirgotājs Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā ir pārdevis vai apkalpojis, nav spējīgs kustēties uz priekšu, jo noticis kāds no šiem gadījumiem:
Mehānisks vai elektronisks bojājums;
Vadības kļūda, piemēram:
- problēmas ar degvielu: degvielas trūkums, nepareiza vai piesārņota degviela;
- problēmas ar transportlīdzekļa atslēgu: nobloķēta, pazaudēta vai salūzusi;
- riepas caurduršana;
Ceļu satiksmes negadījums, ieskaitot sniega kupenas, kad transportlīdzeklis nav spējīgs kustēties uz priekšu;
Zādzība/zādzības mēģinājums un vandālisms (tiek piemērotas ierobežotas priekšrocības, tādēļ, lūdzu, skatiet punktu E1 par turpmākajām detaļām);
Ja iedegas sarkanā lampiņa, jāseko īpašnieka rokasgrāmatas ieteikumiem (t.i., drīkst vai nedrīkst braukt ar automobili līdz tuvākajai pārstāvniecībai);
Drošības komponentu bojājumi, piemēram, bloķēta vadītāja drošības josta, nav gaismu (ja ir aizliegts vai ir bīstami braukt šādā stāvoklī līdz tuvākajai pārstāvniecībai, lai arī pats transportlīdzeklis joprojām ir darba kārtībā).
Nespēja kustēties uz priekšu jāsaprot tā, ka ar transportlīdzekli nav iespējams aizbraukt līdz pārstāvniecībai.
Ja vadītājs pats atbrauc ar transportlīdzekli līdz pārstāvniecībai, tas nozīmē, ka transportlīdzeklis bija spējīgs kustēties uz priekšu. Vadītājam nav tiesību saņemt kādas programmas piedāvātās priekšrocības.
Nav nobraukuma ierobežojuma: Mazda klients, kura automobilis nav spējīgs kustēties uz priekšu “mājās” (piemēram, savā garāžā), ir iekļauts.
B. IEKĻAUTIE TRANSPORTLĪDZEKĻI
MES ir spēkā Mazda transportlīdzekļiem, kas ir pārdoti kā jauni un reģistrēti pie oficiālā Mazda dīlera Somijā un Baltijas valstīs.
Sākot ar 01.03.2021
Transportlīdzekļa pirmā reģistrācija pirms 31.12.2018
3 gadus no pirmās reģistrācijas datuma uz 31.12.2018. vai pirms šī datuma.
1 gads no tehniskās apkopes datuma (tehniskās apkopes datums līdz transportlīdzekļa pirmās reģistrācijas datuma 10. gadadienai).
Transportlīdzekļa pirmā reģistrācija pēc 01.01.2019
1 gads no pirmās reģistrācijas datuma pēc 2019. gada 1. janvāra
1 gads no tehniskās apkopes datuma (tehniskās apkopes datums līdz transportlīdzekļa pirmās reģistrācijas datuma 10. gadadienai).
Pakalpojuma nosacījumi:
Piekabe vai dzīvojamā piekabe. Ja Mazda automobilis piedzīvo avāriju un tas ir jāatgūst, tad maksa par piekabes vai dzīvojamās piekabes atgūšanu ir iekļauta.
Mazda transportlīdzekļi, kas ir pārveidoti bez koncerna Mazda pilnvaras, netiek ierindoti pie iekļautajiem transportlīdzekļiem.
Nomas automobiļiem, taksometriem, policijas automobiļiem, oficiālajiem medicīnas transportlīdzekļiem, ugunsdzēsības transportlīdzekļiem, autoskolas, pasta un kravas transportlīdzekļiem, tāpat kā braukšanas eksāmenu reģistrācijas automobiļiem ir tiesības saņemt remontu uz vietas, aizvilkšanu un izvilkšanu.
C. SAŅĒMĒJS
Vadītājs un pasažieri
D. ĢEOGRĀFISKAIS PĀRKLĀJUMS
Pakalpojumi tiek nodrošināti šādās Eiropas valstīs:
Andorā, Austrijā, Beļģijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Kanāriju salās, Krētā, Horvātijā, Kiprā (tikai Grieķijas teritorijā), Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Fēru salās, Somijā, Francijā (ieskaitot aizjūras departamentus), Vācijā, Gibraltārā, Grieķijā, Ungārijā, Islandē, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lihtenšteinā, Lietuvā, Luksemburgā, Maķedonijā, Maltā, Monako, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Sanmarīno Republikā, Rumānijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā (ieskaitot Baleāru salas un Kanāriju salas), Zviedrijā, Šveicē, Turcijā (tikai Eiropas daļā), Apvienotajā Karalistē (ieskaitot Apvienotajai Karalistei Eiropas jūrās piederošās salas) un Vatikāna Pilsētvalstī.
Pakalpojumi tiek sniegti, balstoties uz vietējo pieejamību (it īpaši attiecībā uz izmitināšanu, automobiļu nomu un vilcieniem) un vietējiem oficiālajiem noteikumiem.
E. IZŅĒMUMI
MAZDA nesniegs palīdzību vai neatmaksās priekšrocību saņēmējam pakalpojumus, kad zvans vai izsaukums veikts kādā no šiem gadījumiem:
2. MAZDA PALĪDZĪBĀ IEKĻAUTO PRIEKŠROCĪBU JOMAS
MAZDA PALĪDZĪBA ir plaša programma, kas iekļauj plašu negadījumu amplitūdu un piedāvā piemērotas priekšrocības, balstoties uz katru konkrēto situāciju. Zemāk ir izklāstītas dažādas iespējas, kas balstītas uz konkrētu situāciju, un iemesli, kas izraisījuši nepieciešamību pēc palīdzības.
A. PIRMĀS DIENAS PRIEKŠROCĪBAS
A1. Labošana uz ceļa un palīdzība mājās
Pamata palīdzība un labošana tiks nodrošināta uz ceļa vai mājās.
A2. Vilkšana
Noteikumi: Ja transportlīdzekli nav iespējams mobilizēt uz ceļa, remonta transportlīdzeklis to nogādās līdz tuvākajam Mazda pilnvarotajam remonta servisam.
Mazda Palīdzība nav atbildīga par potenciālām bagāžas zādzībām vai bojājumiem, personīgajām lietām vai aksesuāriem, kas atstāti transportlīdzeklī pēc tā aiztransportēšanas.
A3. Uzglabāšana vai novietošana stāvvietā
Noteikumi : Ja transportlīdzeklis ir jāaizvelk laikā, kad tuvākais Mazda pilnvarotais remonta serviss ir slēgts (ārpus tā darba laika), tad tas automātiski tiks aiztransportēts uz drošu stāvvietu. Transportlīdzeklis remonta servisā tiks nogādāts tiklīdz tas būs atvērts vai arī nākamajā darba dienā.
B. PAPILDU PRIEKŠROCĪBAS
Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā, priekšrocību saņēmējam un visiem tā pasažieriem tiks nodrošināta VIENA no šīm iespējām:
- ceļojuma turpināšana ar nomas automobili;
- ceļojuma turpināšana ar alternatīvu transportlīdzekli (vilcienu vai lidmašīnu);
- nakšņošana viesnīcā.
B1. Ceļojuma turpināšana – NOMAS AUTOMOBILIS
Noteikumi
Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas turpināt ceļojumu ar citu automobili, tad MAZDA PALĪDZĪBA noorganizēs atbilstošu nomas automobili remonta laikposmam. Maksimums – 5 kalendārajām dienām.
B2. Ceļojuma turpināšana – BIĻEŠU IEGĀDE
Noteikumi
Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas turpināt savu ceļojumu vai atgriezties mājās, tad nodrošina:
a) taksometru, ja iecerētais galamērķis vai mājupceļš neatrodas tālāk par 50 km;
b) vilciena biļeti (pirmajā klasē) attālumiem, kas neilgst vairāk par 4 stundām;
c) lidmašīnas biļeti (ekonomiskajā klasē) attālumiem, kas ilgst vairāk par 4 stundām.
B3. Naktsmītne viesnīcā
Noteikumi
Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot tajā pašā dienā un priekšrocību saņēmējs izvēlas gaidīt, līdz to salabos, Mazda Palīdzība mītnes valstī noorganizēs palikšanu 3 zvaigžņu viesnīcā maksimums 3 naktīm, ja minimālais attālums no mājām ir 50 km, 5 naktīm – atrodoties ārzemēs.
Maksimums 76 € (ieskaitot PVN) vienai personai par vienu nakti, ar iekļautu nakšņošanu un brokastīm.
C. PRIEKŠROCĪBAS PĒC AUTOMOBIĻA SALABOŠANAS
Mazda Palīdzība priekšrocību saņēmējam, lai saņemtu salaboto transportlīdzekli, noorganizēs bezmaksas vienvirziena ceļojumu vienai personai:
a) taksometru, ja attālums līdz salabotajam transportlīdzeklim ir mazāks par 50 km;
b) vilciena biļeti (pirmajā klasē) attālumam, kas neilgst vairāk par 4 stundām;
c) lidmašīnas biļeti (ekonomiskajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām;
d) b un c punktam tiek segta maksa arī par nokļūšanu ar taksometru līdz dzelzceļa stacijai vai lidostai.
D. CITAS PRIEKŠROCĪBAS
E1. Zādzība un vandālisms
ĪPAŠIE NOSACĪJUMI zādzībai:
Ja klientam transportlīdzeklis nav pieejams zādzības rezultātā, tad mājupceļa ceļojumam vai iecerētajam ceļojumam tiek sniegta šāda palīdzība:
a) taksometrs, ja brauciens līdz iecerētajam galamērķim vai mājupceļa brauciens nav tālāks par 50 km;
b) vilciena biļete (pirmajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām;
c) lidmašīnas biļete (ekonomiskajā klasē) attālumam, kas ilgst vairāk par 4 stundām.
VAI
Naktsmītne maksimums 1 naktij, maksimums 76 € (ieskaitot PVN) par vienu personu, ar iekļautu nakšņošanu un brokastīm.
Citas papildu priekšrocības netiek piemērotas (piemēram, automobiļa noma).
ĪPAŠIE NOSACĪJUMI vandālismam:
Ja klienta transportlīdzeklis nedarbojas vandālisma izraisīta ugunsgrēka rezultātā, tad MAZDA Palīdzība maksimums 5 kalendārajām dienām nodrošinās nomas automobili, kas atbilst īpašnieka automobiļa kategorijai.
Citas papildu priekšrocības netiek piemērotas.
E2. Rezerves daļu iegāde
Ja transportlīdzeklis salūst ārpus mītnes valsts robežām un automobiļa darbības nodrošināšanai nepieciešamās daļas nav pieejamas uz vietas, tad tiek nodrošināta palīdzība, atrodot un sagādājot rezerves daļas no ārzemēm, taču sedzot tikai izmaksas par to piegādi. Par rezerves daļām klientam būs jāmaksā pašam.
E3. Nesalabota transportlīdzekļa atgūšana
MAZDA Palīdzība noorganizēs nesalabota transportlīdzekļa atgūšanu jebkuras avārijas vai ārzemēs notikuša negadījuma gadījumā, ja transportlīdzekli nav iespējams salabot 5 darba dienu laikā.
MAZDA PALĪDZĪBAS TĀLRUŅA NUMURI
Igaunija
8004499 (vietējais bezmaksas)
+372 6509894 (no ārvalstīm)
Latvija
8002211 (vietējais bezmaksas)
+371 67818130 (no ārvalstīm)
Lietuva
8800 24442 (vietējais bezmaksas)
+370 52461606 (no ārvalstīm)
Mazda uzsver, ka visiem oriģinālajiem Mazda aksesuāriem, ja tos ir uzstādījis Mazda pārstāvis pirms automašīnas sākotnējās piegādes tirdzniecībai vai tās laikā, tiek piemērota tā pati ierobežotā garantija, kas jaunām automašīnām. Detalizētu informāciju varat atrast savā informatīvajā garantijas brošūrā.