BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR ELEKTROAUTO

Uz ceļa parādās aizvien vairāk elektromobiļu, un pilnībā elektriskie automobiļi ir šīs aizraujošās mobilitātes revolūcijas nākamais solis. Daudzi cilvēki ir patīkami pārsteigti par elektromobiļa (EV) sniegtajām priekšrocībām, bet viņiem tāds vēl nav piederējis, ne ir bijusi iespēja ar tādu izbraukt. Piedāvājam dažus no biežāk uzdotajiem jautājumiem un atbildes uz tiem.

  • Baterijas, kas darbina elektriskos automobiļus (un hibrīdus), var otreizēji pārstrādāt.

    Baterijas ir ar vieglāku svaru un lielāku darbības laiku - litija jonu tipa, tāpat kā klēpjdatoriem un mobilajiem tālruņiem.

  • Elektriskajam automobilim nav izplūdes vai izpūtēja, tāpēc tas ir bez emisijas un tā izmešu daudzumu var klasificēt kā nulli.

    Tas noteikti ir papildu ieguvums pilsētvidē, kur vietējais gaisa piesārņojums mēdz sagādāt reālas problēmas.

  • Elektriskajām automašīnām nav pārnesumu, jo tās brauc tieši no elektromotora.

    Ātrums ir atkarīgs no tā, cik lielu paātrinājumu jūs gribat. Sajūgs nav nepieciešams, jo elektromotors var radīt griezes momentu no 0 apgr./min.

  • WLTP kopējais patēriņš ir 17,9 kWh / 100 km.

  • Elektriskajā automašīnā nav pārnesumu, bet gan tieša piedziņa - tieši pie riteņiem.

    Vienkārši nospiediet akseleratora pedāli, un no elektromotora jūs uzreiz iegūstat vienmērīgu jaudu, kas ir tīra, efektīva un nodrošina labu braukšanas sniegumu bez emisijas.

  • Jā. Viena no elektromotora unikālajām īpašībām ir tā, ka tas var būt gan motors, gan ģenerators. Nospiežot akseleratoru, akumulators darbina motoru. Tomēr, neizmantojot akseleratoru, lietojot bremzes, motors pārslēdzas ģeneratora režīmā. Tas palēnina automašīnas darbību, it kā jūs būtu pārslēdzies uz zemāku pārnesumu parastajā automašīnā.

    Tajā pašā laikā enerģija, kas parasti tiek zaudēta, tiek pārveidota par izmantojamu enerģiju, ko var uzglabāt automašīnas akumulatorā un izmantot, lai brauciena laikā palielinātu automašīnas nobraucamo attālumu.

  • Ir paredzēts, ka nobraucamais attālums WLTP ciklā būs aptuveni 200 km atkarībā, piemēram, no ceļa un laika apstākļiem.

  • Jā. Nobraucamais attālums ir atkarīgs no laika apstākļiem, braukšanas ātruma un, piemēram, tādu elektrisko funkciju izmantošanas automobilī kā gaisa kondicionieris vai sēdekļu apsilde.

  • Process ir vienkāršs un darbojas kā jebkura cita elektromobiļa uzlāde.

    Pieslēdziet automobili savai mājas uzlādes stacijai vai jebkurai Jūsu tuvumā esošajai publiskajai uzlādes stacijai.

    Īpaši ieteicams izmantot mājas uzlādes staciju, kas ļauj veikt ērtu uzlādi, atrodoties mājās.

    Uzlādei var izmantot arī parasto kontaktligzdu, taču tas ir vislēnākais uzlādes veids, un to nav ieteicams izmantot regulāri.

  • Šo automobili var uzlādēt jebkurā publiskajā uzlādes stacijā, kas aprīkota ar CCS vai 2. tipa kontaktdakšu.

    Uzlādi var veikt arī mājās, izmantojot mājas uzlādes staciju vai parasto kontaktligzdu.

  • Jā, jaunās Mazda MX-30 akumulatoram tiek piemērota 8 gadu vai 160 000 km garantija atkarībā no tā, kurš nosacījums tiek izpildīts pirmais.

    Neparedzētu darbības traucējumu gadījumā garantija pilnībā nosedz akumulatora remontu un/vai nomaiņu.

elektroauto

MAZDA MX-30 atklāšanas tiešraide

Pirmā pilnībā elektriskā Mazda MX-30. Vai jūs nokavējāt pirmizrādi tiešraidē? Neuztraucieties, nekas nav palaists garām!

Noskatieties video un uzziniet vairāk par Mazda elektromobiļa dizainu