Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 21 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākGlobālā koronavīrusa pandēmija, kas pasauli satricināja pirms diviem gadiem, pamazām atkāpjas, un ceļošana atkal kļūst par normālu dzīves daļu. Taču, lai kā priecētu pandēmijas beigas, tās sekas būs jūtamas vēl ilgi.
Pēdējā laikā cilvēki, kuri meklē jaunu vai lietotu braucamo, neizbēgami izjūt, cik nestabila šobrīd ir tirgus situācija. Tie, kuri pasūtīja jaunu auto, bieži vien to gaida gandrīz gadu, un ir gadījumi, kad vēl vairāk. Pat dažādu viena un tā paša ražotāja modeļu gaidīšanas laiks var atšķirties: nesen prezentēto Mazda CX-60 PHEV var saņemt laikā līdz pusgadam, bet Mazda3 ir pieejama pēc pāris nedēļām.
Arī tie, kuri izvēlas lietotus spēkratus, saskaras ar pārmaiņām – viņiem nākas tērēt ievērojami vairāk naudas nekā pirms pandēmijas.
Šādi tirgus traucējumi ir radušies tāpēc, ka pandēmijas laikā, lai arī tikai uz īsu laiku, tika slēgtas daudzas rūpnīcas, kas ražo atsevišķus automobiļu komponentus. Detaļas un mezgli lielākoties tiek ražoti dažādās pasaules vietās, tāpēc, lai automašīna gatava nobrauktu no konveijera, jāiesaista milzīgs loģistikas tīkls, un vienas rūpnīcas slēgšana ietekmēja ražošanu pavisam citā zemeslodes daļā. Procesu iespaidoja arī loģistikas traucējumi, un ilgtermiņā, piegādes ķēdei pārtrūkstot vairākās vietās, izveidojās automobiļu izgatavošanas rindas.
Vadošā auto vēstures pārbaudes uzņēmuma AutoDNA vadītājs un tirgus pazinējs Agris Dulevičs saka, ka nereti izskanējušais apzīmējums “mikroshēmu krīze” patiesībā ir pārāk šaurs, lai raksturotu pašreizējo situāciju. Turklāt daži ražotāji ir saskārušies arī ar jaunām problēmām.
“Jā, auto piegādes joprojām kavējas mikroshēmu krīzes dēļ. Tomēr pareizāk būtu to saukt par komponentu krīzi, jo dažādu piegādes ķēdes traucējumu dēļ ir grūtības arī ar citām detaļām. Karš Ukrainā šo problēmu ir saasinājis vēl vairāk, tikai katram ražotājam citā veidā. Ukrainā, piemēram, ir elektrisko komponentu rūpnīcas un automobiļu rūpnīcas (piemēram, Škoda), kas izjuta nopietnas problēmas,” stāsta Agris.
Pēc viņa teiktā, pirms kara analītiķi prognozēja, ka jaunu mašīnu ražošana atpakaļ vecajās sliedēs ieies jau šī gada beigās, bet tagad tiek lēsts, ka nāksies gaidīt vēl gadu. Ir skaidrs, ka dažas kompānijas cietīs vairāk nekā citas. Protams, lai gan šī globālā krīze skar gandrīz visus, dažu darbībai tomēr ir ievērojami labāki apstākļi.
Iespējams, viskomfortablāk šobrīd jūtas tie uzņēmumi, kas paši ražo lielu daļu nepieciešamo detaļu. Parasti tie ir bāzēti Japānā, un to lieliski ilustrē Toyota, kas stabili ieņem pirmo vietu populārāko modeļu tabulā. Cita Japānas kompānija, kas ne vien ražo komponentus pati savos uzņēmumos, bet vienmēr uztur arī pilnas noliktavas, ir Mazda. Tāpēc, ierodoties autosalonā un izvēloties jauno Mazda3, to var saņemt jau pēc nedēļas vai divām.
Tie, kuri meklē mašīnu, tagad biežāk izvēlas nevis to, ko gribētos, bet to, ko var dabūt. Lai gan auto nav ikdienišķs pirkums, pusgads gaidīšanas vai pat ilgāk daudziem tomēr šķiet pārāk daudz. Īpaši lielas neērtības rodas tad, ja cilvēks vēlas pārdot veco spēkratu un iegūto naudu izmantot kā pirmo iemaksu. Otrs iemesls, kāpēc ilgā piegāde liek mainīt domas, ir bažas, ka saņemšanas brīdī mašīna jau būs novecojusi – nevar izslēgt, ka ražotājs izlaidīs jaunāku versiju vai pat nākamo paaudzi. Šādā gadījumā tikko saņemtais auto ne vien nebūs pirmā svaiguma, bet arīdzan zaudēs daļu vērtības otrreizējā tirgū.
Daudzi, uzzinot piegādes termiņu, pievēršas lietotu auto tirgum – bet tur atklāj, ka mazlietotu un jaunu mašīnu cenas atšķiras vien nedaudz. “Eiropā jau vairāk nekā gadu ir vērojama skaidra tendence: ja cilvēks noskatīto auto nevar dabūt saprātīgā laikā, viņš meklē mazlietotu. Rezultātā deficīta problēma iespaido arī lietoto mašīnu tirgu – tajā vērojams cenu kāpums. Vēl viens variants – klienti dažkārt izvēlas vienkāršākas komplektācijas auto, jo tos piegādā ātrāk,” stāsta Agris Dulevičs.
Tā kā šī tirgus situācija var ieilgt, iespējams, labākais ir vēlreiz kārtīgi izpētīt tos modeļus, kas pieejami bez neadekvāti ilgas gaidīšanas.
Mazda3 ir aprīkota ar jaunākajiem drošības, komforta un braukšanas asistentiem un ir ideāla ģimenes ikdienas vajadzībām. Izvērtējot “no plaukta” pieejamo klāstu, kļūst skaidrs, ka ne viens vien auto būtu lieliska izvēle pat normālos tirgus apstākļos. Ja dosiet priekšroku tādai – mokoši ilga gaidīšana nebūs jūsu bēda.