Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākEkonomisks auto ar modernu iekšdedzes dzinēju ir pragmatiska izvēle pirms pārejas uz nākotnes elektriskajiem spēkratiem. Summa, ko atvēl automašīnas iegādei, ir tikai viena daļa no uzturēšanas izmaksām. Katru dienu braucot ar jaunu, degvielu taupošu auto, jums būs retāk jādodas uz degvielas uzpildes staciju, un ilgtermiņā tas ir labākais veids, kā ietaupīt naudu. Pats galvenais, ekonomiskie jaunie modeļi nekādā gadījumā nav garlaicīgi un tiem ir arī citas priekšrocības.
Skyactiv-X spēka agregāti maksimāli izmanto gan benzīna, gan dīzeļa dzinēju priekšrocības, taču Skyactiv-X nepiemīt tiem raksturīgie trūkumi. Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI) tehnoloģija nodrošina efektīvāku sadegšanu. Augstāks spiediens degkamerā ļauj izmantot liesāku degmaisījumu – ar mazāku degvielas daudzumu un lielāku gaisa daudzumu. Ilgu laiku tas bija iespējams tikai ar dīzeli, kam ir lielāks enerģijas blīvums, taču Skyactiv-X tehnoloģija ir mainījusi līdzsvaru par labu benzīna dzinējiem
Skyactiv-X spēka agregāts ar benzīna dzinējiem ierasto dzirksteli aizdedzina tikai nelielu daļu no blīvā degvielas un gaisa maisījuma. Tas paaugstina temperatūru sadegšanas kamerā, un pārējais degvielas un gaisa maisījums aizdegas augstā spiediena dēļ (tāpat kā dīzeļdzinējos). Degšana notiek ātrāk un rada mazāk blakusproduktu nekā parastajos benzīna dzinējos.
Izmantojot šo tehnoloģiju, jaunās paaudzes spēka agregāti attīsta līdz pat 30 procentiem lielāku griezes momentu nekā pašreizējās paaudzes Skyactiv-G benzīna dzinēji, patērē mazāk degvielas nekā Skyactiv-D dīzeļdzinēji, un tiem ir par 10 procentiem lielāka maksimālā jauda. Lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti, inženieri ir rūpīgi izstrādājuši katru aspektu, sākot no virzuļa formas līdz degmaisījuma virpuļošanai sadegšanas kamerā. Mazda modeļi ar Skyactiv-X un citiem dzinējiem.
Mazda CX-30 pieejama ar Skyactiv-X dzinēju
Mazākais iespējamais degvielas patēriņš tiek panākts, izmantojot jaunākās elektriskās piedziņas tehnoloģijas. Kopā ar progresīvajiem Skyactiv-X benzīna dzinējiem Mazda2, Mazda3 un CX-30 modeļos ir pielietota vieglā hibrīda tehnoloģiju (MHEV). Atšķirībā no vairuma citu automašīnu šajos modeļos tā darbojas ar starteri, bet neaizstāj to. Galvenās risinājuma priekšrocības ir mazāks degvielas patēriņš, iedarbinot automašīnu, un intensīvāks paātrinājums, uzsākot kustību.
Tāpat kā citos vieglajos hibrīdos, šāds augstas efektivitātes ģenerators ļauj palēninājuma laikā atgūt daļu enerģijas, kas pretējā gadījumā tiktu zaudēta. Šajā gadījumā tā tiek uzglabāta 24 V augstsprieguma akumulatorā. Atgūtā enerģija pēc vajadzības tiek sadalīta automašīnas sistēmām, samazinot iekšdedzes dzinēja slodzi.
Ar vieglā hibrīda sistēmu degvielas patēriņa samazinājums var sasniegt pat 10 procentus, taču paliek spēkā tie paši ekonomiskas braukšanas principi, kas braucot ar parastu iekšdedzes dzinēju: ieteicams izvairīties no intensīvas paātrinājuma un pēkšņas bremzēšanas. Speciālisti parasti iesaka pierast pie ātruma samazināšanas rekuperācijas režīmā un pēc iespējas retāk spiest bremžu pedāli.
Vieglā hibrīda sistēma īpaši atmaksājas ikdienas braucienos pilsētā. Pirmie Eiropas tirgum izstrādātie Mazda uzlādējamie hibrīdi ir radīti tieši šādiem apstākļiem. CX-60 un CX-80 būs apgādāti ar ietilpīgākām 48V baterijām, ar ko vajadzētu pietikt, lai lielākā daļa autobraucēju ierastos maršrutus varētu veikt elektriski. Kad baterija izlādēsies, četrcilindru benzīna dzinējs ieslēgsies automātiski, taču arī tad degvielas patēriņš būs ievērojami mazāks. Lasiet vairāk par hibrīda dzinējiem šeit.
Mazda CX-60 PHEV
Skaistums ir subjektīvs, taču auto ar pievilcīgu izskatu parasti ir arī labas aerodinamiskās īpašības. Sedanu Mazda6, kas ieguvis daudzas balvas, tostarp ar savu eksterjera dizainu triumfējis Red Dot Award konkursā, eksperti novērtē ne tikai tā izcilā izskata dēļ. Šī sedana gaisa pretestības koeficients ir 0,26, kas ir labākais rādītājs segmentā. Īpaši zemo pretestības koeficientu inženieri panāca ne tikai ar gludu virsbūves formu, bet arī ar gludu apakšējo daļu.
Gludā korpusa priekšrocības kļūst īpaši pamanāmas garākos braucienos. Šajā sakarā auto entuziastu sarunās bieži pieminēta Mazda6 – fiksēti vairāki gadījumi, kad vidējais degvielas patēriņš uz šosejas, neatsakoties no komforta un būtiski nesamazinot ātrumu, ir bijis zem 5 l/100 km.
Tāda pati filozofija, īpašu uzmanību pievēršot aerodinamikai, ir īstenota arī citu japāņu automobiļu dizainā. Izteiksmīgo Mazda3 un Mazda2 zemais gaisa pretestības koeficients nav nejaušība. Mazda3 sedana īpaši aerodinamiskajai virsbūvei ir arī gluda apakšdaļa. Pat šī modeļa piekares dizains ir mainīts, lai izvairītos no liekas gaisa virpuļošanas. Panāktais pretestības koeficients – 0,27 – ir viens no labākajiem rādītājiem gan kompaktklasē, gar ārpus tās.
Pat vismodernākie spēka agregāti nespēs būtiski samazināt degvielas patēriņu, ja automašīnas projektēs, aizmirstot par citu ārkārtīgi svarīgu parametru – svaru. Drošības un komforta prasību dēļ jauni modeļi bija kļuvuši aizvien smagāki, taču, pastiprinoties izmešu prasībām, pēdējos gados, pieliekot visas pūles svara samazināšanai, ir vērojama pretēja tendence.
Mazda inženieri ir pierādījuši, ka ar milzu piepūli šajā jomā ir iespējams sasniegt teju neticamus rezultātus. Labākais piemērs ir MX-5, ko uzskata par populārāko vaļējo sporta auto pasaulē. Pašreizējās paaudzes auto ar salokāmo audekla jumtu sver 960 kg – apmēram tikpat, cik pirmais rodsters, kas izgatavoja tālajā 1989. gadā. Tas ļauj braukt precīzi un ikdienā pārvietoties, neuztraucoties par degvielas patēriņu.
Vieglas virsbūves konstrukcijas radīšanas pieredzi var pielietot arī citos segmentos. 2021. gada SUV Mazda CX-3 ir vieglākais kompaktais SUV tirgū. Atkarībā no konfigurācijas automašīnas pašmasa ar visiem ekspluatācijas šķidrumiem var būt vien 1290 kg. Tas automobilim nodrošina izcilu veiklību, braucot pa pilsētas ielām, kā arī pa lauku ceļiem vai lielceļiem.
Izcilo stūres iekārtas atgriezenisko saiti un vadīšanas precizitāti atzinīgi novērtējuši arī labi zināmās Consumer Reports platformas eksperti. Pateicoties ārkārtīgi mazajam svaram, tas ir viens no ekonomiskākajiem modeļiem segmentā – pat ar pilnpiedziņas sistēmu.