Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 24 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākAr skaistu ceremoniju savā Hirosimas vadības ēkā Mazda 2020. gada 30. janvārī nosvinēja 100. gadadienu, aizsākot svinīgiem pasākumiem bagātu gadu. Šo pasākumu laikā uzņēmums atcerēsies gan pagātni, gan arī lūkosies nākotnē. Un tā kā uzņēmums vairāk nekā pus gadsimtu darbojas arī Eiropā, tad svinības tiks turpinātas Ženēvas auto izstādē (Geneva Motor Show) 2020. gada martā.
Kopš 1920. gada Mazda komandu ir virzījusi drosme apšaubīt vispārpieņemtās prakses un neatlaidīga došanās pa jauniem ceļiem inženierijā un dizainā, kurus citi uzskatīja par nepieveicamiem.
Mazda – pirmais Āzijas zīmols, kas, virzoties pa savu ceļu, 1991. uzvarēja leģendārajās “Le Mans” sacensībās, tirdzniecībā piedāvāja ikonisko Cosmo Sport 110S modeli, kurā bija iebūvēts rotējošais dzinējs, radīja pasaulē pārdotāko divvietīgo rodsteru Mazda MX-5, kas kopš tā parādīšanās tirgū 1989. gadā ir pārdots jau vairāk nekā miljons eksemplāros, kā arī iepazīstināja pasauli ar Skyactiv-X – pirmo kompresijas aizdedzes benzīna dzinēju.
Pirms 100 gadiem Mazda bija Hirosimas korķa ražotājs, bet tad, 1921. gadā, rūpnieks Jujiro Matsuda pārņēma uzņēmuma Toyo Cork Kogyo Co., Ltd vadību un laika gaitā pārveidoja biznesu pašos pamatos, vispirms kļūstot par darbagaldu ražotāju, bet vēlāk – par transportlīdzekļu izgatavotāju.
Pirmais koncerna izgatavotais modelis bija trīs riteņu kravas automobilis Mazda-Go, kurš tirdzniecībā nonāca 1931. gadā. Ieguvis popularitāti, tas tika nepārtraukti uzlabots, piemēram, 1938. gadā ieviešot inovatīvo četru pārnesumu transmisiju, kas degvielas patēriņu samazināja par 20 %. Beidzoties Otrajam pasaules karam, kravas automobiļu ražošana tika atsākta – dažus mēnešus vēlāk pēc Hirosimas atomsprādziena.
Pēckara posmā uzmanības centrā joprojām bija kravas transportlīdzekļu ražošana. Pirmais vieglais automobilis tika izveidots 1960. gadā – tas bija Mazda R360. Šis automobilis kļuva par īstu hītu daudzsološajā Japānas mikroautomobiļu segmentā, nobruģējot ceļu veiksmīgajai Mazda automobiļu līnijai, kādu redzam šodien.
1961. gadā uzņēmums parakstīja licences līgumu ar Vācijas autoražotāju NSU, lai varētu pilnveidot un ražot jaunos, kompaktos un vieglos “Wankel” tipa rotora dzinējus. Pēc tam inženieri paveica to, ko daudzi uzskatīja par neiespējamu.
Futūristiskais Mazda Cosmo Sport 110S automobilis 1967. gadā kļuva par pirmo pasaulē izgatavoto sērijveida ražošanai paredzēto modeli, kurā iebūvēts rotējošais dzinējs. Tas bija satriecoša veiksmes stāsta aizsākums, kas ļāvis ieraudzīt dienasgaismu daudziem zīmola modeļiem, piemēram, Mazda RX-7 un gadu gaitā pārdot gandrīz divus miljonus automobiļu ar rotējošajiem dzinējiem. Mazda sevi pierādīja arī darbībā, kļūstot par pirmo automobiļu izgatavotāju Āzijā, kas ar savu Mazda 787B – četru rotoru dzinēja automobili – 1991. gadā uzvarēja leģendārajās “Le Mans” 24 stundu sacensībās. Tas ir vienīgais šajās sacensībās uzvarējušais automobilis, kura dzinēja konstrukcijā nav izmantoti virzuļi.
Koncerna radītie rotējošie dzinēji iedvesmoja Mazda inženierus radīt revolucionāros Skyactiv tehnoloģijā balstītos dzinējus, transmisijas, platformas un virsbūves, kas pilnveidotas tā, lai visiem Mazda modeļiem piešķirtu maksimālu efektivitāti un nodrošinātu Jinba Ittai – saikni starp automobili un autovadītāju.
Rotējošais dzinējs pierādīja, ka Mazda ir apņēmusies nodrošināt neatkārtojamu baudu braukšanas laikā. Taču tikai 1984. gadā, kad uzņēmums savu oficiālo nosaukumu nomainīja uz Mazda Motor Corporation, tas patiesi sāka īstenot šo nodomu, 1989. gadā laižot apgrozībā vieglo Mazda MX-5 rodsteru. Tolaik divvietīgie kabrioleti tirgū bija īsts retums. Vēl mūsdienās piektās paaudzes modelis Mazda MX-5 saglabā savu pozīciju kā visvairāk pārdotais rodsters vēsturē: 2016. gadā pārdots vairāk nekā viens miljons šo automobiļu.
Visu Mazda automobiļu pamatā ir braukšanas sniegtā bauda, un tā tiks saglabāta arī nākamajā simtgadē, neskatoties uz automobiļu industrijā notiekošajām nozīmīgajām pārmaiņām.
Automobiļu ražotāja Mazda klāstā ir dažādi KODO: Kustības dvēseles dizaina filozofijā balstīti automobiļi, kas ieguvuši daudzus nozīmīgus pasaules mēroga apbalvojumus. Un zīmols turpina pārsteigt ar neparastām idejām, piemēram, ar savu pirmo elektromobili – Mazda MX-30.
Tā kā salona apdarē izmantoti videi draudzīgi korķa materiāli, šis Mazda nākotnes modelis pauž cieņu koncerna pagātnei un liecina par tā pieticīgo aizsākumu kā uzņēmumam Toyo Cork Kogyo.
“Domājot par nākamajiem 100 gadiem, mēs noteikti turpināsim sevi izaicināt, lai radītu unikālus produktus, tehnoloģijas un braukšanas pieredzi, ko tik ļoti novērtē mūsu klienti,” apgalvoja koncerna prezidents un ģenerāldirektors Akira Marumoto.