Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 21 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairāk“Vienkāršojiet, tad pievienojiet vieglumu,” teica Kolins Čepmens, leģendārais automobiļu konstruktors un izgudrotājs, aprakstot sporta automašīnu radīšanas formulu. Lai izprastu kontekstu, jācitē vēl viena frāze: “Jaudas pievienošana padara jūs ātrāku taisnēs. Svara atņemšana jūs padara ātrāku visur.”
Tiesa, šie citāti ir tikai viena no vairākām iespējamām receptēm sporta auto būvēšanai. Daži ražotāji izvēlas dzinējus, kuru jauda pārsniedz četrus vai piecus simtus zirgspēku, un tāda automašīna nereti sver gandrīz tik pat, cik parasts ģimenes sedans. Tas ir labi vai slikti? Vienas atbildes nav un nevar būt, jo principiāli atšķirīgas sporta auto filozofijas ir atbilde un dažādu autobraucēju vēlmēm un vajadzībām.
Parasti jaudīgi sporta auto ar vairākiem simtiem zirgspēku ir garāki un platāki. Tas nepieciešams, lai tie lielā ātrumā saglabātu stabilitāti un ļautu ar pārliecību izbraukt sacīkšu trašu līkumus; šādu spēkratu potenciālu izmantot ikdienas braucienos ir gandrīz neiespējami.
Uz koplietošanas ceļiem ar vairāku simtu zirgspēku sporta auto uzņemt ātrumu ir tīrais nieks, un jo jaunāks un modernāks modelis, jo mazāk ātrums jūtams, sēžot pie stūres. Uz nelieliem lauku ceļiem ir viegli pārsniegt atļauto ātrumu pat divas reizes, neapjaušot faktisko tempu. Protams, šādi braucieni pa koplietošanas ceļiem ir, mazākais, bīstami, un, lai pilnībā realizētu jaudīga sporta auto potenciālu, tam nepieciešams ļoti daudz vietas. Šim nolūkam vislabāk piemērotas ir sacīkšu trases.
Starp citu, sacīkšu braucēji un drošas braukšanas eksperti ir vienisprātis, ka pie šāda auto stūres nevajadzētu sēsties ikvienam, kam radusies tāda vēlme. Lai gan ārkārtas situācijā vai zaudējot saķeri, vadītājs mūsdienu sporta auto var nejust ātrumu, vadītājam ir jāspēj nekavējoties novērst apdraudējumu. Diemžēl šādas prasmes autoskolās nemāca, tāpēc vadītājam pirms braukšanas ar augstas veiktspējas auto vajadzētu apmeklēt papildu kursus vai vismaz kādu laiku pavadīt braukšanas simulatorā un uzklausīt profesionāļu padomus.
No otras puses, ir sporta automašīnas, kuras var izmantot gan iesācēji, gan pieredzējuši vadītāji, kuri vēlas izbaudīt visas tās brīnišķīgākās izjūtas, ko dāvā sporta automašīna. Un šeit ir īstais brīdis atgriezties pie pieminētās receptes – automašīnai nav jābūt ļoti jaudīgai, bet tai ir jābūt vieglai. Šī recepte nozīmē, ka tērauda zirgs būs viegli vadāms un klausīs visām vadītāja komandām, turklāt salīdzinoši mazā jauda ļaus izbaudīt braukšanas prieku arī pie nelieliem ātrumiem. Protams, taisnā ceļa posmā šāds auto nespēs apdzīt vairākas reizes jaudīgākus braucamos, taču daudzos gadījumos vieglajam un veiklajam modelim būs milzu priekšrocības līkumos. Tie, kuri braukuši milzīgos ātrumos, droši vien piekritīs, ka ātrums pats par sevi nesniedz lielāko baudu – īsteno prieku rada mašīnas dinamika un vadāmība. Auto daudz asāk reaģē uz stūres pagriešanu un ir drošāks: pateicoties mazajam svaram, līkumus var izbraukt ar lielāku ātrumu un bremzēt daudz vēlāk.
Tiesa, neviena recepte nav labāka vai sliktāka – tās vienkārši atšķiras, un ražotāji izvēlas, kuru ceļu iet. Mazda ir izstrādājusi vieglas vidēja izmēra sporta automašīnas kopš neatminamiem laikiem. Iespējams, lielākā un jaudīgākā sporta automašīna, kas Japānā noripojusi no ražotāja konveijera, bija Mazda RX-7. Gandrīz ceturtdaļgadsimta laikā tika izgatavoti vairāk nekā 800 000 eksemplāru. No visām pārējām sporta auto RX-7 atšķīrās rotordzinēju – neliela darba tilpuma augstu apgriezienu motoru, kam ir izcils ‘skaņu celiņš’.
Interesanti, ka pat pašas spēcīgākās RX-7 versijas jauda nesasniedza 300 ZS robežu. 2003. gadā priekšgājēju nomainīja cits kompakts modelis ar Vankeļa motoru un vairākām praktiska auto iezīmēm – Mazda RX-8. RX-8 bija aprīkots ar četrām durvīm un četriem sēdekļiem. Lai gan augumā garie aizmugurē ietilpa ar grūtībām, ražotājiem bija izdevies izveidot sportisku, ar labu vadāmību apveltītu auto, kas varēja uzņemt visu ģimeni.
Lai gan rotordzinēju modeļi sporta automašīnu vēsturē atstājuši spēcīgu nospiedumu, japāņu spēkrats Mazda MX-5, kas pazīstams arī kā Mazda Miata, neapšaubāmi ir lielāko prieku dāvājošais, vislabāk vadāmais auto. Par to liecina fakts, ka tas jau daudzus gadu desmitus ir vislabāk pārdotais sporta auto pasaulē.
Aptuveni tonnu smagais un nepilnus četrus metrus garais sporta modelis ar nepilniem diviem simtiem zirgspēkiem raisa smaidu jau pirmajos līkumos. Šis mazulis piedāvā arī jaunākās drošības un komforta tehnoloģijas, kas ļauj vadītājam to bez rūpēm izmantot ikdienā.
“Tā ir līdzeklis pret depresiju, šī automašīna patiešām tāda ir. Jūs vienkārši nevarat būt sliktā omā, braucot ar to,” raksturojot jauno Mazda MX-5, teica populārs automašīnu apskatnieks Džeremijs Klārksons.
Rakstot par MX-5, slavenais apskatnieks minēja, ka tieši vienkāršība ir tā automašīnas īpašība, kas ļauj izbaudīt braukšanu: “Jaunais modelis ir labāks par jebkuru no iepriekšējiem. Tā kā tas ir tik organisks, tiešs un vienkāršs, tas rada tādu sporta mašīnas izjūtu, kādai tai jābūt. Tas dzied, pūš un lēkā riņķī. Tas vienmēr šķiet dedzīgs un dzīvespriecīgs, un tas liek arī jums justies dedzīgam un dzīvespriecīgam.”
Eksperts, kurš ir izmēģinājis pasaulē ātrākos automobiļus, negaidīti novērtēja pašas mazākās jaudas Mazda MX-5, ko aprīko ar tikai pusotru litra dzinēju un kas attīsta vien 132 ZS. Lai gan leģendārajam vīram ir iespēja izvēlēties jebkuru auto, viņš izteica cerību, ka vājākā sporta auto versija ir pat vēl labāka: “Es izmēģināju 2 litru versiju, kas bija izcila, bet citi, kuru viedokli cienu, man saka, ka lētākais 1,5 litru variants ir vēl labāks.”
Tiem, kas meklē jaunas, līksmas automašīnas, nudien nav jātērē kaudzi naudas par modeļiem ar vairākiem simtiem zirgspēku. Tiem, kuri vēlas piedzīvot prieku pie stūres, ir jāizmēģina viegls nelielas jaudas sporta auto. Vēsture rāda, ka viena no labākajām izvēlēm ir japāņu MX-5. Starp citu, neskatoties uz sportiskumu, tas var būt arī ekonomisks, jo mazais svars un nelielais dzinēja tilpums ļauj braukt ar ļoti mazu degvielas daudzumu, bet bagāžas nodalījums ļauj paņemt līdz tik daudz mantu, cik nepieciešams nedēļas nogales braucienam uz labākajiem un skaistākajiem ceļiem. Tas, vai ceļi ir skaisti, ir svarīgi, jo, dodoties brīvdienās ar šo auto, viss, ko vēlēsieties, būs braukt un braukt, un braukt.
Apskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
Apskatīt piedāvājumusIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
Sākt konfigurētŠeit varat lejupielādēt Mazda modeļu cenu lapas PDF formātā.
Cenu lapasAtrodiet savu vietējo Mazda pārstāvi un sazinieties jau šodien.
Atrast tuvāko PĀRSTĀVi