Tehnoloģiska saskaņa

Plug-in hibrīdi (PHEV)

Ir laiks ļauties inovācijām uz ceļa. Ar Mazda auto nākotne ir tikai viena brauciena attālumā.

Degvielas ekonomija, zems izplūdes līmenis un braukšanas prieks – šādi vislabāk raksturojami Mazda Plug-in jeb spraudņa hibrīdi (PHEV). Saglabājot ilgi koptas Japānas inženierzinātņu tradīcijas un apvienojot tās ar jaunākākajām tehnoloģijām, Mazda PHEV ir gatavi mainīt jūsu autobraukšanas pieredzi.

Pie īpaši Eiropas tirgum ražotā MX-30 R-EV plug-in hibrīda stūres izjutīsiet azartisku dinamiku, kā arī novērtēsiet degvielas ekonomiju. Tikmēr ietilpīgais CX-60 PHEV ļaus tvert tās pašas izjūtas lielāka izmēra auto. Izbaudiet komfortu un patīkama brauciena dinamiku. Piesakies testa braucienam jau tagad!

KAS IR PLUG-IN HIBRĪDS – PHEV?

Atšifrējot saīsinājums PHEV nozīmē Plug-in Hybrid Electric Vehicle, kas latviski tiek dēvēts par spraudņa hibrīdu. Šo auto dzinējspēku rada apvienots iekšdedzes un elektriskais motors. Plug-in hibrīdā abi dzinēji darbojas vienoti un sniedz labāko no katra enerģijas avota, vienlaikus piedāvājot iespēju ceļu mērot vai nu tikai ar elektrību, vai tikai ar iekšdedzes dzinēju.

Mazda plug-in hibrīdi piedāvā:

  • Augstu degvielas ekonomiju
  • Izcilu braukšanas dinamiku
  • Pielāgošanos vadītāja vajadzībām ikdienas ceļu satiksmē
  • Pārliecinošu adaptēšanos kā pilsētvidē, tā uz šosejas

Kā darbojas PHEV?

Īsākos ikdienas braucienos plug-in hibrīds kā piedziņas enerģijas avotu vienmēr prioritizē elektrību. Elektromotora darbību nodrošina īpaši izgatavoti uzlādējami akumulatori. Akumulatoram izlādējoties vai sasniedz tā noteikto kapacitāti (pie noteikta braukšanas ātruma), darbu pārņem iekšdedzes dzinējs. Rezultātā elektromotors tiek pasargāts no nelietderīgas darbības un enerģijas izniekošanas. Dinamiskā pārslēgšanās starp dzinējiem ir plūdena un nemanāma, braucot pat lielākā ātrumā.

Vārdu sakot, PHEV sistēmas primāri cenšas izmantot elektrību. Lai panāktu maksimālu degvielas ekonomiju, auto sāks darboties elektriskajā režīmā un turpinās to izmantot, braucot nelielā ātrumā.

PHEV uzlāde iespējama gan braukšanas laikā, gan izmantojot ārēju barošanas avotu. Viss, kas jāizdara – jāiesprauž auto uzlādes vads barošanas avotā: uzlādes stacijā vai mājas sienas kontaktligzdā.

 

PHEV priekšrocības

Kādas ir populārākā Mazda PHEV – CX-60 – sniegtās priekšrocības?

Jaunais MX-30 R-EV – pilnībā uzlādēts ikdienas braucieniem

Savam plug-in hibrīdu klāstam Mazda ir pievienojusi tikai Eiropas tirgū pieejamo MX-30 R-EV. Kā jau Mazda mašīnbūvei raksturīgi, ražotājs nav kautrējies no drosmīgām inženierijas idejām, lai vadītājiem un auto īpašniekiem sniegtu maksimālu vērtību.

Šajā plug-in hibrīdā izmantota Mazda ikoniskā vizītkarte – rotordzinējs. Tehnoloģija savulaik kļuva populāra, pateicoties Mazda sportiskajiem RX modeļiem un Lemānas uzvarētājam – 787B0. Jaunajā MX-30 R-EV rotordzinējs darbojas kā ģenerators. Riteņu piedziņu vienmēr rada elektrodzinējs, tāpēc ekonomija ir augsta, bet emisija – zema.

Izvērtējot inovatīvākos plug-in hibrīdus, MX-30 ir pirmajā vietā.

JAUNA TEHNOLOĢIJA UN MŪŽĪGA UZTICAMĪBA

Kas padara MX-30 R-EV īpašu

Pievilcīgais Mazda MX-30 R-EV ir būvēts Japānā un izceļas kā patiesi unikāls plug-in hibrīds. Tas nosaka pats savu robežu starp hibrīdu un elektroauto. Tajā apvienots ekonomiskums un elektroauto veiktspēja, vienlaikus saglabājot daudzas iekšdedzes auto raksturīgās priekšrocības. Tas ir teicams iekšdedzes un elektrodzinēja sinerģijas piemērs pat unikālā konfigurācijā.

KURŠ NĀKOTNES REDZĒJUMS IR JUMS TUVĀKS?

KĀDAS IR HIBRĪDAUTO UN PHEV ATŠĶIRĪBAS?

Tradicionālā hibrīda un plug-in hibrīda (PHEV) galvenā atšķirība ir to uzlādes kapacitāte un vienīgi ar elektrisko piedziņu mērojamais attālums.

Tradicionālā Mazda hibrīdauto, piemēram, Mazda2 hibrīdā, akumulators tiek lādēts ar reģeneratīvo bremzēšanu un iekšdedzes dzinēju. Rezultātā tiek panākts augstāka degvielas ekonomija un zemāka CO2 emisija salīdzinājumā ar parasto iekšdzedzes auto.

Plug-in hibrīdi (PHEV), piemēram, CX-60, ir aprīkoti ar sistēmu, kas akumulatoru ļauj uzlādēt no ārēja strāvas avota. Tas sniedz iespēju mērot krietni lielāku attālumu vienīgi ar elektrību. Tādējādi ceļu var mērot tikai ar elektrību un tiek panākta augstāka degvielas ekonomija un mazināta ietekme uz vidi. Citiem vārdiem sakot, Mazda PHEV hibrīdi piedāvā iespēju izvēlēties elektrisko vai iekšdedzes piedziņu, vienlaikus panākot optimālu efektivitāti un veiktspēju. Tradicionālie hibrīdi piedāvā tās pašas iespējas, taču tās ir ierobežotas.

Ja Mazda2 ir raksturojams kā neliels ikdienas hibrīdauto, tad CX-60 pieejams gan kā plug-in dīzeļhibrīds, gan kā benzīna PHEV, abiem variantiem piedāvājot līdzīgas priekšrocības dažādos variantos. Apsēžoties pie auto stūres, varat veikt ceļu daudz efektīvāk un dabai draudzīgāk.

CX 60 Performance

Hibrīda tehnoloģiju priekšrocības – PHEV MAZDA auto

Tehnoloģiskās inovācijas, kas izceļ Mazda PHEV starp citiem hibrīdiem, ir viens no galvenajiem iemesliem par labu PHEV izvēlei, kuru dēļ šos auto izvēlas daudzi auto vadītāji un pircēji. Viens otru papildinot, elektriskais dzinējs un 2,5 litru benzīna vai 3,3 litru dīzeļdzinējs rada neaizmirstamu braukšanas pieredzi. Tieši tehnoloģijas ļauj hibrīdiem, kā CX-60, apmierināt visas vadītāja un pasažieru vajadzības. Tas liks smaidīt katru reizi, kad sēdīsieties pie CX-60 stūres.