Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 21 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākIr laiks ļauties inovācijām uz ceļa. Ar Mazda auto nākotne ir tikai viena brauciena attālumā.
Degvielas ekonomija, zems izplūdes līmenis un braukšanas prieks – šādi vislabāk raksturojami Mazda Plug-in jeb spraudņa hibrīdi (PHEV). Saglabājot ilgi koptas Japānas inženierzinātņu tradīcijas un apvienojot tās ar jaunākākajām tehnoloģijām, Mazda PHEV ir gatavi mainīt jūsu autobraukšanas pieredzi.
Pie īpaši Eiropas tirgum ražotā MX-30 R-EV plug-in hibrīda stūres izjutīsiet azartisku dinamiku, kā arī novērtēsiet degvielas ekonomiju. Tikmēr ietilpīgais CX-60 PHEV ļaus tvert tās pašas izjūtas lielāka izmēra auto. Izbaudiet komfortu un patīkama brauciena dinamiku. Piesakies testa braucienam jau tagad!
Atšifrējot saīsinājums PHEV nozīmē Plug-in Hybrid Electric Vehicle, kas latviski tiek dēvēts par spraudņa hibrīdu. Šo auto dzinējspēku rada apvienots iekšdedzes un elektriskais motors. Plug-in hibrīdā abi dzinēji darbojas vienoti un sniedz labāko no katra enerģijas avota, vienlaikus piedāvājot iespēju ceļu mērot vai nu tikai ar elektrību, vai tikai ar iekšdedzes dzinēju.
Mazda plug-in hibrīdi piedāvā:
Īsākos ikdienas braucienos plug-in hibrīds kā piedziņas enerģijas avotu vienmēr prioritizē elektrību. Elektromotora darbību nodrošina īpaši izgatavoti uzlādējami akumulatori. Akumulatoram izlādējoties vai sasniedz tā noteikto kapacitāti (pie noteikta braukšanas ātruma), darbu pārņem iekšdedzes dzinējs. Rezultātā elektromotors tiek pasargāts no nelietderīgas darbības un enerģijas izniekošanas. Dinamiskā pārslēgšanās starp dzinējiem ir plūdena un nemanāma, braucot pat lielākā ātrumā.
Vārdu sakot, PHEV sistēmas primāri cenšas izmantot elektrību. Lai panāktu maksimālu degvielas ekonomiju, auto sāks darboties elektriskajā režīmā un turpinās to izmantot, braucot nelielā ātrumā.
PHEV uzlāde iespējama gan braukšanas laikā, gan izmantojot ārēju barošanas avotu. Viss, kas jāizdara – jāiesprauž auto uzlādes vads barošanas avotā: uzlādes stacijā vai mājas sienas kontaktligzdā.
Kādas ir populārākā Mazda PHEV – CX-60 – sniegtās priekšrocības?
Hibrīda plug-in SUV CX-60 priecē ar izcilu braukšanas dinamiku un zemu CO2 izmešu līmeni. Braucot hibrīda režīmā, CO2 izmešu līmenis ir tikai 33 g/km* – krietni mazāks, nekā varētu gaidīt no pilna izmēra SUV. Spēkrats rītdienai – pieejams jau šodien! * 2,5 litru E-SKYACIV PHEV dzinējs ar 8 ātrumu pārnesumkārbu.
Ne tikai ietilpīgs SUV, ne tikai grūtības pārvarošs pionieris – ar elektropiedziņu vien jūsu CX-60 E-SKYACTIV PHEV 2,5 ļaus mērot 63 km*, turpretī ar pilnu degvielas tvertni varēsiet veikt pat simtiem kilometru**. * Enerģijas patēriņš – 17,1 kWh/100 km ** Kopējais degvielas patēriņš – 1,5 l/100 km.
Elektrodzinējs un iekšdedzes dzinējs kopā rada 327 Zs jaudu un 500 Nm griezes momentu, ļaujot CX-60 PHEV paātrināties līdz 100 km/h nieka 5,8 sekundēs*. Viennozīmīgi labākais rādījums Mazda klāstā. * 2,5 litru E-SKYACTIV PHEV konfigurācija.
Savam plug-in hibrīdu klāstam Mazda ir pievienojusi tikai Eiropas tirgū pieejamo MX-30 R-EV. Kā jau Mazda mašīnbūvei raksturīgi, ražotājs nav kautrējies no drosmīgām inženierijas idejām, lai vadītājiem un auto īpašniekiem sniegtu maksimālu vērtību.
Šajā plug-in hibrīdā izmantota Mazda ikoniskā vizītkarte – rotordzinējs. Tehnoloģija savulaik kļuva populāra, pateicoties Mazda sportiskajiem RX modeļiem un Lemānas uzvarētājam – 787B0. Jaunajā MX-30 R-EV rotordzinējs darbojas kā ģenerators. Riteņu piedziņu vienmēr rada elektrodzinējs, tāpēc ekonomija ir augsta, bet emisija – zema.
Izvērtējot inovatīvākos plug-in hibrīdus, MX-30 ir pirmajā vietā.
Pievilcīgais Mazda MX-30 R-EV ir būvēts Japānā un izceļas kā patiesi unikāls plug-in hibrīds. Tas nosaka pats savu robežu starp hibrīdu un elektroauto. Tajā apvienots ekonomiskums un elektroauto veiktspēja, vienlaikus saglabājot daudzas iekšdedzes auto raksturīgās priekšrocības. Tas ir teicams iekšdedzes un elektrodzinēja sinerģijas piemērs pat unikālā konfigurācijā.
Jau pirmajā acu uzmetienā nav šaubu, ka elegantais un modernais Mazda MX-30 R-EV ir auto no Mazda auto klāsta. Kodo dizaina jaunā interpretācija apvieno minimālismu un futūristiskos akcentus ar ikdienas praktiskumu un acis priecējošām detaļām. Sportisks no vienas puses, izsmalcināts un atturīgs no otras, šis auto nebaidās parādīt savu raksturu īstajā brīdī. Riteņu piedziņai vienmēr tiek izmantota elektrība, bet elektrisko sistēmu uzlādei – rotordzinējs. Auto salonā baudīsiet vienīgi klusumu, komfortu un maksimāli patīkamu braucienu. Human Modern dizaina filozofijas un Japānas lietpratēju iespaidotas, frīstaila durvju radītā plašā aile šim auto vienmēr liek izcelties no pelēkās masas.
Vairāk nekā pusgadsimtu Mazda ir centusies būt inženierzinātņu jomas avangardā. Apņēmīgais progress ir ļāvis radīt leģendāro rotordzinēju – Mazda inženierijas inovāciju simbolu. Šobrīd ar lepnumu iepazīstinām ar MX-30 R-EV, kurā labi zināmā tehnoloģija ir atdzimusi un tiek izmantota kā inovatīvs ģenerators. Šis ievērojamais pagātnes pieredzes un nākotnes inovāciju apvienojums apliecina Mazda pastāvīgo ieguldījumu visu autovadītāju braukšanas pieredzes būtiskā uzlabošanā. Ar MX-30 mēs godinām mantojumu un ražojam nākotnei, harmoniski apvienojot jaudu, efektivitāti, un ilgtspēju, ko sniedz rotordzinējs. Dzinējam ir 50 litru degvielas tvertne un 17,8 kWh litija jonu akumulators. Tāpēc ģenerators saražos pietiekami enerģijas, lai mērotu vairāk nekā 600 km*. * Pēc MX-30 R-EV patēriņa jauktajā braukšanas režīmā. 1,0 l/100 km.
Tradicionālā hibrīda un plug-in hibrīda (PHEV) galvenā atšķirība ir to uzlādes kapacitāte un vienīgi ar elektrisko piedziņu mērojamais attālums.
Tradicionālā Mazda hibrīdauto, piemēram, Mazda2 hibrīdā, akumulators tiek lādēts ar reģeneratīvo bremzēšanu un iekšdedzes dzinēju. Rezultātā tiek panākts augstāka degvielas ekonomija un zemāka CO2 emisija salīdzinājumā ar parasto iekšdzedzes auto.
Plug-in hibrīdi (PHEV), piemēram, CX-60, ir aprīkoti ar sistēmu, kas akumulatoru ļauj uzlādēt no ārēja strāvas avota. Tas sniedz iespēju mērot krietni lielāku attālumu vienīgi ar elektrību. Tādējādi ceļu var mērot tikai ar elektrību un tiek panākta augstāka degvielas ekonomija un mazināta ietekme uz vidi. Citiem vārdiem sakot, Mazda PHEV hibrīdi piedāvā iespēju izvēlēties elektrisko vai iekšdedzes piedziņu, vienlaikus panākot optimālu efektivitāti un veiktspēju. Tradicionālie hibrīdi piedāvā tās pašas iespējas, taču tās ir ierobežotas.
Ja Mazda2 ir raksturojams kā neliels ikdienas hibrīdauto, tad CX-60 pieejams gan kā plug-in dīzeļhibrīds, gan kā benzīna PHEV, abiem variantiem piedāvājot līdzīgas priekšrocības dažādos variantos. Apsēžoties pie auto stūres, varat veikt ceļu daudz efektīvāk un dabai draudzīgāk.
Tehnoloģiskās inovācijas, kas izceļ Mazda PHEV starp citiem hibrīdiem, ir viens no galvenajiem iemesliem par labu PHEV izvēlei, kuru dēļ šos auto izvēlas daudzi auto vadītāji un pircēji. Viens otru papildinot, elektriskais dzinējs un 2,5 litru benzīna vai 3,3 litru dīzeļdzinējs rada neaizmirstamu braukšanas pieredzi. Tieši tehnoloģijas ļauj hibrīdiem, kā CX-60, apmierināt visas vadītāja un pasažieru vajadzības. Tas liks smaidīt katru reizi, kad sēdīsieties pie CX-60 stūres.
Mazda CX-60 iemieso īstenas pielāgojamības iespējas. Inovatīvā Mazda Driver Personalisation System gudri atpazīst konkrētus braucējus un momentā pielāgo sēdekļu un spoguļu novietojumu, pielāgo stūres pozīciju, radot vadītājam ideālos apstākļus. Tādējādi iku reizi, apsēžoties pie auto sūtres, jums ir iespēja sajust CX-60 sniegto augstākā līmeņa komfortu.
Auto jauda ir labi kontrolējama ikdienas satiksmē, pateicoties 4WD pilnpiedziņai un 8 ātrumu automātiskajai pārnesumkārbai. Šīs tehnoloģijas garantē plūdenu braucienu visdažādākajos apstākļos. Gan paātrināšanās, gan veikla manevrēšana līkumos kļūst patīkama.
Tādas sistēmas kā adaptīvā kurīza kontrole (i-ACC), viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma (SCBS) ar gājēju noteikšanas funkciju samazina iespēju kļūdīties un pasargā jūs no negadījumiem. Vienlaikus šīs tehnoloģijas padara navigāciju vienkāršu pat sastrēgumstundās, ļaujot vadītāja krēslā justies relaksēti.
Apskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
Apskatīt piedāvājumusIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
Sākt konfigurētŠeit varat lejupielādēt Mazda modeļu cenu lapas PDF formātā.
Cenu lapasAtrodiet savu vietējo Mazda pārstāvi un sazinieties jau šodien.
Atrast tuvāko PĀRSTĀVi