Cena no 53 900€
Mazda CX-80
Krosovers
Cena no 53 900€
Krosovers
Cena no 49 900€
Krosovers
Cena no 29 990€
Krosovers
Cena no 25 990€
Krosovers
Cena no 29 990€
Sedans | Universāls
Cena no 21 990€
Hečbeks | Sedans
Cena no 21 490€
Hečbeks
Cena no 30 990€
Rodsters
Cena no 35 890€
RF
Cena no 25 490€
Elektroautomobilis | Plug in hibrīds
Šeit Jūs atradīsiet visas Mazda piedāvātās automašīnas.
Uzzināt vairākApskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
PIEDĀVĀJUMIŠeit varat lejupielādēt cenu lapas PDF formātā par visiem Mazda modeļiem.
Cenu lapasIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
SĀKT KONFIGURĒTMazda demo automašīnu klāsts ar nelielu nobraukumu un izdevīgām cenām.
ApskatītJūsu Mazda pārstāvja komanda ir izgājusi rūpnīcas nodrošinātas apmācības, lai sniegtu Jums izcilu apkalpošanu.
IEPLĀNOT SERVISA APMEKLĒJUMUIzvēloties oriģinālās Mazda rezerves daļas varēsit būt drošs par to kvalitāti, atbilstību, izskatu, izturību pret koroziju, kā arī tām tiek piemērota garantija.
Uzzināt vairākNeatkarīgi no tā, vai jau sen esat Mazda īpašnieks vai tikai tagad par tādu esat kļuvis, šī sadaļa palīdzēs Jums uzzināt visas Mazda īpašniekiem pienākošās priekšrocības.
Uzzināt vairākPadarīs jūsu Mazda pieredzi vienkāršāku un ērtāku.
Uzzināt vairākAbiem dzinēja veidam – gan elektrodzinējam, gan iekšdedzes dzinējam – ir savas priekšrocības. Kombinējot šīs tehnoloģijas, tiek apvienots ne tikai ekonomiskais ar praktisko, bet tās rada arī braukšanas prieku. Tieši šādi raksturojams Mazda inženieru veikums: PHEV, tradicionālais hibrīds un arī īpašā R-EV tehnoloģija.
Hibrīdauto izmanto vismaz divus enerģijas avotus. Vizbiežāk izmantotā kombinācija apvieno tradicionālo iekšdedzes dzinēju ar elektrodzinēju un īpašu akumulatoru sistēmu.
Mazda hibrīdauto parasti ir aprīkots ar SKYACTIV® iekšdedzes dzinēju, kas sagatavots un kalibrēts sinhronizētam darbam ar elektrisko sistēmu.
Iekšdedzes un elektrodzinēja apvienojums ļauj automobilim degvielu izmantot daudz efektīvāk, radīt mazāk izplūžu un daudzos gadījumos pat sniegt labāku veiktskpēju.
Apsēžoties pie hibrīdauto stūres, uzreiz jutīsiet atšķirību. Tajā vienmēr varat justies kā situācijas noteicējs, vienlaikus novērtējot zemu degvielas patēriņu, jo varat pārslēgties starp braukšanas režīmiem, vai arī ļaut auto paveikt to jūsu vietā.
Piedāvājot pielāgojamus finansējuma risinājumus, atpirkuma iespējas un parocīgu tiešsastes konfigurācijas rīku, saviem klientiem palīdzam izvēlēties savu Mazda hibrīdu. Jūs momentā novērtēsiet samazināto degvielas patēriņu un aizraujošo braukšanas prieku!
Vairākums hibrīdauto elektroenerģiju uzkrāj reģeneratīvās bremzēšanas laikā, ģeneratoram kinētisko enerģiju pārvēršot elektrībā, lai lādētu akumulatoru. Auto borta dators izvēlas, kad lietot elektrodzinēju, kad – iekšdedzes un kad abus kopā, optimizējot ekonomiju un veiktspēju atbilstoši braukšanas apstākļiem. Mazda vadītājiem ir iespēja arī pašiem pārslēgt braukšanas režīmus un būt situācijas noteicējiem.
Ja pavērosiet hibrīddzinēja darbību, parasti ievērosiet, ka elektrodzinējs darbojas, braucot mazākā ātrumā, turpretī SKYACTIVE iekšdedzes dzinējs darbu pārņem pie lielāka ātruma.
Mild Hynbrid (MHEV) elektromotoru izmanto papildu enerģijas nodrošināšanai iekšdedzes dzinējam, tādējādi uzlabojot degvielas ekonomiju, paātrinājumu un samazinot emisiju. Tomēr MHEV sistēmā elektromotors nespēj darboties kā patstāvīgs dzinējs.
Īsāk sakot, MHEV nevar pārvietoties izolēti elektriskajā režīmā.
Dzirdot jautājumu: “Kas ir hibrīds?” lielākajai cilvēku daļai prātā nāk tieši šis hibrīda variants.
Piemēram, Mazda2 Hibrīdā elektrodzinējs un iekšdedzes dzinējs strādā apvienoti, nodrošinot augstāku degvielas ekonomiju. Auto sistēmas automātiski pielāgo katra dzinēja darbību, lai nodrošinātu plūdenu braucienu un patīkamu braukšanas pieredzi, vienlaikus ampierinot vadītāja prasības.
Šādam auto ir relatīvi īss elektriski veicamais attālums. Tas ir ideāli piemērots īsu attālumu veikšanai vai braukšanai mazākā ātruma, tādējādi arī pagarinot iekšdedzes dzinēja kalpošanas laiku.
PHEV (Plug-in hibrīdam) ir lielāka akumulatora kapacitāte nekā tradicionālajam hibrīdam, tāpēc to var uzlādēt no ārēja barošanas avota. Ar PHEV varat mērot krietni garākus attālumus, izmantojot vienīgi elektrisko piedziņu.
Braucot ar PHEV, varat baudīt daudzas elektroauto raksturīgās priekšrocības, vienlaikus saglabājot iekšdedzes dzinēja praktiskumu. Īpaši noderīga šī īpašība ir garākos braucienos vai lielākā braukšanas ātrumā. Šāda sistēma tiek izmantota CX-60 SUV.
MX-30 R-EV modelī pielietota unikālā rotordzinēja hibrīda sistēma, kurā apvienots hibrīdauto darbības princips un elektroauto darbības princips. Tajā Mazda ikoniskais rotordzinējs darbojas kā ģenerators un veic auto piedziņu nodrošinošā akumulatora uzlādi.
Šis inovatīvais dizains apvieno elektrodzinēja sniegtās priekšrocības un rotordzinējam raksturīgos augstos apriezienus, sniedzot plūdenu un baudāmu braucienu. Un kā jau hibrīdam raksturīgs, degvielas patēriņš ir ļoti zems!
Vērts apsēsties pie sūres.
Mazda hibrīdi pieejami vairākos tipos un konfigurācijās. Tie spēj iepriecināt ar ekonomiskumu, veiktspēju, braukšanas prieku vadītāja, vai komfortu – pasažiera vietā. Plašajā modeļu klāstā, ar vairāk nekā viena veida pieejamu hibrīda piedziņu, atradīsiet tieši piemērotu jūsu vajadzībām un cerībām. No dīzeļa līdz rīdz rotorhibrīdam – kā īsus, tā garus braucienus Mazda padara vēl ekonomiskākus!
Mi-drive braukšanas režīma izvēle, joslas saglabāšana, ceļazīmju atpazīšana, braukšanas uzsākšana slīpumā, distances un ātruma brīdinājumi, kā arī ergonomisks stūres iekārtojums, vadītāja krēsls un galvenā konsole. Šie ir tikai daži no ieguvumiem, ko piedāvā hibrīdauto. Daudzas citas tehnologījas un tehniskie risinājumi ir gatavi padarīt jūsu braukšanas pieredzi daudz patīkamāku un baudāmāku. Izvēlieties EXCLUSIVE-LINE, HOMURA vai TAKUMI komplektāciju pēc savām vajadzībām.
Pat plašajā CX-60 SUV salonā varat izbaudīt teicamu degvielas ekonomiju*, neziedojot komfortu. Īpaši ietilpīgais, moderni izskatīgais un ar jaunākajām tehnoloģijām aprīkotais SUV ļaus jums mērot lielus attālumus ar krietni zemākām degvielas izmaksām. Jūs vienmēr būsiet drošs, ka veiksiet paredzēto attālumu. * CX-60 2,5 PHEV testēšanā uzrādīts 1,5 l/100 km degvielas patēriņš jauktos braukšanas apstākļos.
Apskatiet šī brīža īpašos Mazda piedāvājumus.
Apskatīt piedāvājumusIzvēlieties krāsu un aprīkojumu, lai radītu savu ideālo Mazda.
Sākt konfigurētŠeit varat lejupielādēt Mazda modeļu cenu lapas PDF formātā.
Cenu lapasAtrodiet savu vietējo Mazda pārstāvi un sazinieties jau šodien.
Atrast tuvāko PĀRSTĀVi